Muziek / Muziekgames / 92/93 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 februari 2009, 13:53 uur
5-2 beiden 
@ postpunker: wij stemmen vaak hetzelfde valt me op

@ postpunker: wij stemmen vaak hetzelfde valt me op

0
geplaatst: 3 februari 2009, 15:35 uur
25 Gabrielle - Dreams vs arrested development - people everyday
0
geplaatst: 3 februari 2009, 16:32 uur
2-3
Dat snap ik niet. Het nummer is toch gewoon een top 10 hit geweest in '92? Ik heb dat nummer pas in '92 leren kennen en associeer het dus ook met die tijd... Lijkt me dat het hier gewoon thuishoort.
LucM schreef:
5-0 beiden fantastisch, maar die van John Lennon hoort hier niet thuis (re-release)
5-0 beiden fantastisch, maar die van John Lennon hoort hier niet thuis (re-release)
Dat snap ik niet. Het nummer is toch gewoon een top 10 hit geweest in '92? Ik heb dat nummer pas in '92 leren kennen en associeer het dus ook met die tijd... Lijkt me dat het hier gewoon thuishoort.
0
geplaatst: 3 februari 2009, 16:34 uur
Nou, niet echt hoor herman. Jaren 70 plaat. Abba hoort ook niet in deze KO thuis.

0
geplaatst: 3 februari 2009, 16:42 uur
Natuurlijk, maar die nummers zijn toch wederom hits geworden in deze tijd? Dan kun je Dinah Washington er ook wel uithalen. Ook een heruitgebracht nummer en schakelde nota bene de op 1 na grootste hit van '92 uit.
Mag Lola van The Kinks dan ook maar 1 keer aan een KO meedoen, terwijl het 2 keer op 1 heeft gestaan in verschillende jaren?
Mag Lola van The Kinks dan ook maar 1 keer aan een KO meedoen, terwijl het 2 keer op 1 heeft gestaan in verschillende jaren?
0
geplaatst: 3 februari 2009, 16:45 uur
Voor ons gevoel horen ze niet thuis in bepaalde KO's, maar ze doen wel gewoon mee. Persoonlijk vind ik gewoon dat dat soort nummers moeten meedoen in het jaar van de release. Opnieuw uitgebracht of niet, vind die nummers zo vreemd staan in dit soort KO's. Maar da's mijn gevoel 
In de 90/91 KO zullen erg veel heruitgebrachte nrs voorkomen, dat was toen wel een trend.. Righteous Brothers, Steppenwolf, Rolling Stones etc. etc.

In de 90/91 KO zullen erg veel heruitgebrachte nrs voorkomen, dat was toen wel een trend.. Righteous Brothers, Steppenwolf, Rolling Stones etc. etc.
0
geplaatst: 3 februari 2009, 17:17 uur
2-6
26 golden earring - another 45 miles (live) vs chic - chic mystique
1-0
26 golden earring - another 45 miles (live) vs chic - chic mystique
1-0
0
geplaatst: 3 februari 2009, 18:39 uur
27 paul de leeuw - ik wil niet dat je liegt vs jimmy nail - ain't no doubt
0-1
0-1