MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 92/93 KO

zoeken in:

RedLightCityBoy schreef:
(quote)

Ik zeg niet dat jij dat niet mag vinden, ik snap alleen niet waarom. Dus misschien een korte uitleg?

hm, er valt niet veel uit te leggen. iedereen heeft toch wel van die nummers die hij domweg vervelend vindt? en ja, ik ken het zielige verhaal erachter maar daarom hoeft het niet gelijk een goed nummer te zijn. "another day in paradise" van phil collins gaat over zielige arme mensen en is hartstikke goed bedoeld maar ook daar krijg ik jeuk van.

en nu verder met puntjes geven want daar is dit soort topics eigenlijk voor bedoeld...

2-2

weer zo'n nummer

4-2 wel moeilijk, beiden klasse maar de prachtige stem van Dani Klein geeft de doorslag

4-3, Runaway Train is me eigenlijk nooit gaan vervelen. Trieste clip ook.

Wat betreft horen ze allebei in de "Top 100 Nummers die je nooit meer wilt horen" (vooral Runaway Train). Dus laat ik maar niet stemmen...

Soul Asylum heeft best aardige albums. Live klonken ze ook prima.

48 Ugly Kid Joe - Everything about you vs Salt 'n Pepa - You showed me

2-1, ook nog gecoverd door Lightning Seeds btw

stuart
3-2

4-4

Salt 'n Pepa

johannesA
5-4

johannesA
49 deacon blue - your town vs Taylor Dayne - Can't get enough of your love

1-0

Kos
the viking schreef:
4-4

Salt 'n Pepa

Haha, nee Ugly Kid Joe, helemaal te triest voor woorden.

2-0, prachtig nummer

stuart
4-0

Gast
geplaatst: vandaag om 09:30 uur

geplaatst: vandaag om 09:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.