Muziek / Muziekgames / 92/93 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2009, 16:34 uur
7-5.
Volgens mij kunnen we voor de 90/91KO wel meteen alle rocknummers eruit filteren en daarmee aan de slag gaan.
Volgens mij kunnen we voor de 90/91KO wel meteen alle rocknummers eruit filteren en daarmee aan de slag gaan.

0
geplaatst: 14 februari 2009, 16:39 uur
Goed idee! De mensen die daar niet van houden kunnen weer fijn gaan zeuren, dus dan is iedereen blij. 

0
geplaatst: 14 februari 2009, 16:41 uur
Caius S schreef:
Arrested Development - People Everyday
Arrested Development - People Everyday
Niet alles is rock wat de spreekwoordelijke klok slaat!
0
geplaatst: 14 februari 2009, 16:45 uur
Klopt, de laatste der mohicanen is dat. 
Ik houd trouwens wel van rock hoor (ik heb alles van Nirvana, REM, Manic Street Preachers en ook een hoop van U2 origineel in de kast staan), maar ik vind de verhoudingen een beetje zoek, that's all. Maar mijn beleving van deze popjaren was blijkbaar anders dan van de meesten hier.

Ik houd trouwens wel van rock hoor (ik heb alles van Nirvana, REM, Manic Street Preachers en ook een hoop van U2 origineel in de kast staan), maar ik vind de verhoudingen een beetje zoek, that's all. Maar mijn beleving van deze popjaren was blijkbaar anders dan van de meesten hier.
0
geplaatst: 14 februari 2009, 16:52 uur
herman schreef:
Ik houd trouwens wel van rock hoor (ik heb alles van Nirvana, REM, Manic Street Preachers en ook een hoop van U2 origineel in de kast staan), maar ik vind de verhoudingen een beetje zoek, that's all.

Ik houd trouwens wel van rock hoor (ik heb alles van Nirvana, REM, Manic Street Preachers en ook een hoop van U2 origineel in de kast staan), maar ik vind de verhoudingen een beetje zoek, that's all.
Dat mag, maar om daar dan bij ieder rocknummer wat door gaat op terug te komen....
0
geplaatst: 14 februari 2009, 17:27 uur
Caius S schreef:
Dat mag, maar om daar dan bij ieder rocknummer wat door gaat op terug te komen....
Valt toch wel mee? Dit was de 3e keer ofzo en daartegenover staan ook een hoop positieve berichten. Overigens zal het me verder een zorg zijn hoor.

Het valt me verder gewoon erg op dat ik wel erg vaak op de verliezer stem.

0
geplaatst: 14 februari 2009, 17:35 uur
2 REM - drive vs arrested development - people everyday
0-1
0-1
0
geplaatst: 14 februari 2009, 18:03 uur
5-2, AD is wel een leuke herontdekking. destijds nog de cd weggeven met mijn stomme kop 

* denotes required fields.