MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 92/93 KO

zoeken in:

4-3 beiden prachtig!

johannesA
5-3

Ludwig
7-3

7-5.

Volgens mij kunnen we voor de 90/91KO wel meteen alle rocknummers eruit filteren en daarmee aan de slag gaan.

Goed idee! De mensen die daar niet van houden kunnen weer fijn gaan zeuren, dus dan is iedereen blij.

Caius S schreef:
Arrested Development - People Everyday

Niet alles is rock wat de spreekwoordelijke klok slaat!

Klopt, de laatste der mohicanen is dat.

Ik houd trouwens wel van rock hoor (ik heb alles van Nirvana, REM, Manic Street Preachers en ook een hoop van U2 origineel in de kast staan), maar ik vind de verhoudingen een beetje zoek, that's all. Maar mijn beleving van deze popjaren was blijkbaar anders dan van de meesten hier.

herman schreef:
Klopt, de laatste der mohicanen is dat.

Ik houd trouwens wel van rock hoor (ik heb alles van Nirvana, REM, Manic Street Preachers en ook een hoop van U2 origineel in de kast staan), maar ik vind de verhoudingen een beetje zoek, that's all.

Dat mag, maar om daar dan bij ieder rocknummer wat door gaat op terug te komen....

Caius S schreef:
Dat mag, maar om daar dan bij ieder rocknummer wat door gaat op terug te komen....

Valt toch wel mee? Dit was de 3e keer ofzo en daartegenover staan ook een hoop positieve berichten. Overigens zal het me verder een zorg zijn hoor.

Het valt me verder gewoon erg op dat ik wel erg vaak op de verliezer stem.

Ruby1966
9-5

RedLightCityBoy
10-5

2 REM - drive vs arrested development - people everyday

0-1

1-1 Jammer dat ze tegenover elkaar staan

Ludwig
4-2

5-2, AD is wel een leuke herontdekking. destijds nog de cd weggeven met mijn stomme kop

Ruby1966
6-2

10-3, maar AD is ook leuk

Gast
geplaatst: vandaag om 12:22 uur

geplaatst: vandaag om 12:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.