Muziek / Muziekgames / Maak je eigen platenhoes
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2011, 15:56 uur
Hij is wat klein uitgevallen maar heb ook nog meer eentje gemaakt.

0
geplaatst: 27 december 2011, 20:31 uur
Al die spaties tussen de letters deden me wat aan de achterkant (en eigenlijk ook voorkant) van In Rainbows van Radiohead denken. 

0
geplaatst: 27 december 2011, 20:36 uur
Ja dat zal niet toevallig zijn. Ik moet mijn inspiratie ook ergens vandaan halen. 

0
geplaatst: 29 december 2011, 13:30 uur
Mooi.
Maar ik ga denk ik wat meer foto's posten bij het Voeg een zelf bedacht album toe, want hier heb je alleen de vrije keus over welk lettertype je gaat gebruiken.
Maar ik ga denk ik wat meer foto's posten bij het Voeg een zelf bedacht album toe, want hier heb je alleen de vrije keus over welk lettertype je gaat gebruiken.
0
geplaatst: 29 december 2011, 13:38 uur
Je kan ook de uitsnede bepalen, de foto wat bewerken, de grootte, kleur en plaats van letters bepalen enz...
De uitdaging is natuurlijk creatief om te gaan met de middelen die je toevallig krijgt.
De uitdaging is natuurlijk creatief om te gaan met de middelen die je toevallig krijgt.
0
geplaatst: 29 december 2011, 13:39 uur
Dat is dan ook weer waar, maar ik vind werken met mijn eigen foto's leuker.
Als ik nu mijn fototoestel meeneem naar ergens, denk ik ook al eens aan een mooie foto voor een hoes.
Als ik nu mijn fototoestel meeneem naar ergens, denk ik ook al eens aan een mooie foto voor een hoes.
0
geplaatst: 29 december 2011, 13:47 uur

Romantisch folkalbum uit 2009 van 21 jaar jonge zangeres Something for the Boys (echte naam: Andreya Haydon-Jones). De zangeres, geboren en getogen in Newcastle, is bewapend met een zeer breekbare stem en wordt op haar debuutplaat slechts begeleid door de banjo. Slowgaze heeft dit album dan ook direct op nummer 2 gezet in zijn top 10.
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:04 uur
Ik heb natuurlijk wel een eigengemaakt paintwerk op de site gezet.
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:08 uur
Ik vind de tekst wat storend deze keer, ik vind die van Yevgeni toch beter.
0
geplaatst: 29 december 2011, 20:58 uur

Deze band uit Zweden houdt er van om de Amerikanen te bespotten.
Presidential Election brengt met hun nieuwe plaat 'Pay any price to get it' weer een aanstekelijke mix van Funkrock, Progressive Rock/Metal en een klein beetje Folk. Met nummers zoals : 'Money? I'm your man!' and 'Yes, you can (buy me)' ligt de nadruk weer op Amerika als (zogenaamd) rijkste en machtigste land ter wereld. Een aanrader!
Haha, wel een goede match heb ik gekregen zeg.
0
aslan (crew)
geplaatst: 10 november 2014, 22:49 uur
Muziek >> Muziekgames >> Maak je eigen platenhoes
1. Ga naar Wikipedia en klik op 'random article'
Friern Barnet Urban District - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
De titel van het artikel is de naam van je artiest.
2. Ga naar deze pagina met quotes:
Random Quotes - The Quotations Page - quotationspage.com
De laatste woorden van de laatste quote zijn de titel van jouw album.
3 - Ga naar Flickr en klik op Explore -> Last 7 Days Interesting:
Flickr: Explore interesting photos from the last 7 days in FlickrLand...
De derde afbeelding, wat het ook is, wordt jouw hoesafbeelding
4 - Ga aan de slag met Photoshop/Paint/InDesign oid en maak er een albumhoes van de elementen
5 - Upload het op photobucket of imageshack en post het hier.
1. Ga naar Wikipedia en klik op 'random article'
Friern Barnet Urban District - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
De titel van het artikel is de naam van je artiest.
2. Ga naar deze pagina met quotes:
Random Quotes - The Quotations Page - quotationspage.com
De laatste woorden van de laatste quote zijn de titel van jouw album.
3 - Ga naar Flickr en klik op Explore -> Last 7 Days Interesting:
Flickr: Explore interesting photos from the last 7 days in FlickrLand...
De derde afbeelding, wat het ook is, wordt jouw hoesafbeelding
4 - Ga aan de slag met Photoshop/Paint/InDesign oid en maak er een albumhoes van de elementen
5 - Upload het op photobucket of imageshack en post het hier.
0
geplaatst: 16 februari 2015, 02:15 uur
http://i.imgur.com/LYHDCxy.png
dromerige russische electronische pop. Met zo'n schattige zangeres
dromerige russische electronische pop. Met zo'n schattige zangeres
2
geplaatst: 22 mei 2017, 20:00 uur
Ik dacht, laat ik dit weer eens doen. Met schitterend resultaat, al zeg ik het zelf.
Na hun studie aan de Zwolse opleiding voor dramadocent begonnen de Vlaamse Rachel Vandeputte en de Nederlandse Wijfje Krol een punkband: Women in Somalia. Dit is hun debuutalbum uit 2005. Denk: één gitaar, één drumstel en twee schreeuwende stemmen die poëtische teksten over de derde feministische golf en het mottige leven in een studentenhuis ten gehore brengen.
http://imageshack.com/a/img922/1848/qiQ3V0.png
Na hun studie aan de Zwolse opleiding voor dramadocent begonnen de Vlaamse Rachel Vandeputte en de Nederlandse Wijfje Krol een punkband: Women in Somalia. Dit is hun debuutalbum uit 2005. Denk: één gitaar, één drumstel en twee schreeuwende stemmen die poëtische teksten over de derde feministische golf en het mottige leven in een studentenhuis ten gehore brengen.
http://imageshack.com/a/img922/1848/qiQ3V0.png
* denotes required fields.