MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak je eigen platenhoes

zoeken in:
Dat scheelt. Nu ga ik werken. Maak morgen wel een plaat.

Hij is wat klein uitgevallen maar heb ook nog meer eentje gemaakt.

(afbeelding)

Improvision

(afbeelding)

Erg mooie hoes!

(afbeelding)

Het doom metal album van het jaar.

Al die spaties tussen de letters deden me wat aan de achterkant (en eigenlijk ook voorkant) van In Rainbows van Radiohead denken.

Ja dat zal niet toevallig zijn. Ik moet mijn inspiratie ook ergens vandaan halen.

Mooi. Maar ik ga denk ik wat meer foto's posten bij het Voeg een zelf bedacht album toe, want hier heb je alleen de vrije keus over welk lettertype je gaat gebruiken.

Je kan ook de uitsnede bepalen, de foto wat bewerken, de grootte, kleur en plaats van letters bepalen enz...

De uitdaging is natuurlijk creatief om te gaan met de middelen die je toevallig krijgt.

Dat is dan ook weer waar, maar ik vind werken met mijn eigen foto's leuker.
Als ik nu mijn fototoestel meeneem naar ergens, denk ik ook al eens aan een mooie foto voor een hoes.

(afbeelding)

Romantisch folkalbum uit 2009 van 21 jaar jonge zangeres Something for the Boys (echte naam: Andreya Haydon-Jones). De zangeres, geboren en getogen in Newcastle, is bewapend met een zeer breekbare stem en wordt op haar debuutplaat slechts begeleid door de banjo. Slowgaze heeft dit album dan ook direct op nummer 2 gezet in zijn top 10.

Mooi gedaan.

Ik heb natuurlijk wel een eigengemaakt paintwerk op de site gezet.

Ik vind de tekst wat storend deze keer, ik vind die van Yevgeni toch beter.

(afbeelding)

Deze band uit Zweden houdt er van om de Amerikanen te bespotten.
Presidential Election brengt met hun nieuwe plaat 'Pay any price to get it' weer een aanstekelijke mix van Funkrock, Progressive Rock/Metal en een klein beetje Folk. Met nummers zoals : 'Money? I'm your man!' and 'Yes, you can (buy me)' ligt de nadruk weer op Amerika als (zogenaamd) rijkste en machtigste land ter wereld. Een aanrader!

Haha, wel een goede match heb ik gekregen zeg.

aslan (crew)
Muziek >> Muziekgames >> Maak je eigen platenhoes

1. Ga naar Wikipedia en klik op 'random article'
Friern Barnet Urban District - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
De titel van het artikel is de naam van je artiest.

2. Ga naar deze pagina met quotes:
Random Quotes - The Quotations Page - quotationspage.com
De laatste woorden van de laatste quote zijn de titel van jouw album.

3 - Ga naar Flickr en klik op Explore -> Last 7 Days Interesting:
Flickr: Explore interesting photos from the last 7 days in FlickrLand...
De derde afbeelding, wat het ook is, wordt jouw hoesafbeelding

4 - Ga aan de slag met Photoshop/Paint/InDesign oid en maak er een albumhoes van de elementen

5 - Upload het op photobucket of imageshack en post het hier.

http://i.imgur.com/LYHDCxy.png
dromerige russische electronische pop. Met zo'n schattige zangeres

aslan (crew)

Ik dacht, laat ik dit weer eens doen. Met schitterend resultaat, al zeg ik het zelf.

Na hun studie aan de Zwolse opleiding voor dramadocent begonnen de Vlaamse Rachel Vandeputte en de Nederlandse Wijfje Krol een punkband: Women in Somalia. Dit is hun debuutalbum uit 2005. Denk: één gitaar, één drumstel en twee schreeuwende stemmen die poëtische teksten over de derde feministische golf en het mottige leven in een studentenhuis ten gehore brengen.
http://imageshack.com/a/img922/1848/qiQ3V0.png

Gast
geplaatst: vandaag om 11:47 uur

geplaatst: vandaag om 11:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.