Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Album Clash
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 1 juni 2009, 18:23 uur
2-3, vrij moeilijk eigenlijk. Beste Gang Starr naar mijn mening.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 juni 2009, 19:47 uur
3-3
Woeps, vergeten zelf te stemmen. Step in the Arena heeft nog echt de oldskool vibe, The Low end Theory vind ik iets vernieuwender.
Woeps, vergeten zelf te stemmen. Step in the Arena heeft nog echt de oldskool vibe, The Low end Theory vind ik iets vernieuwender.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 juni 2009, 20:50 uur
J Dilla - Donuts

VS.
Quasimoto - The Unseen [Instrumentals]

VS.
Quasimoto - The Unseen [Instrumentals]

0
geplaatst: 1 juni 2009, 20:52 uur
Sowieso oneerlijk, want "The Unseen" is niet bedoeld als instrumentale cd, "Donuts" wel.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 juni 2009, 20:54 uur
Niet zo bedoeld nee, maar ga jij maar eens aan The Unseen Instrumentals, dat klinkt als een stevig geheel kan ik je vertellen. 
Ik stem ook voor Dilla, 3-0
Alleen de beats op The Unseen zijn ook van ongekende hoogte, erg close.

Ik stem ook voor Dilla, 3-0
Alleen de beats op The Unseen zijn ook van ongekende hoogte, erg close.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 20:58 uur
3-2
The Unseen moet natuurlijk wel met raps, maar ook de beats opzich zijn briljant.
The Unseen moet natuurlijk wel met raps, maar ook de beats opzich zijn briljant.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 21:13 uur
RedLightCityBoy schreef:
Jouw Dilla tijd komt nog wel knul.
(quote)
Jouw Dilla tijd komt nog wel knul.
Niet voor het einde van deze KO

Donuts is een prima album, alleen de beats op The Unseen zijn bij benadering perfect.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 21:34 uur
3-3
Low Class Conspiracy, Come on Feet, Boom Music, Green Power, The Donut of the Heart, Anti-American Graffiti, Workinonit.
Ik doe ze allebei een halfje omhoog en The Unseen weer in me top-10 ipv madvillain.
Low Class Conspiracy, Come on Feet, Boom Music, Green Power, The Donut of the Heart, Anti-American Graffiti, Workinonit.
Ik doe ze allebei een halfje omhoog en The Unseen weer in me top-10 ipv madvillain.

* denotes required fields.