MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO - 2008/2009 [Commercieel]

zoeken in:
Het wordt nog spannend ook

8-9 (erg zwakke finale dit)

Improvision
9-9

We gaan dus nog even door.. spannend hoor.

Iemand die wellicht de beslissende stem wilt uitbrengen. ?

Dj2Jelle
10-10

En we gaan gewoon nog even door

Stemmers gezocht

10-11

Hmm.. verwacht niet veel stemmers meer dus de eerstvolgende plaat die een stem krijgt is wat mij betreft de ultieme winnaar.

odi
12-11 Coldplay dus....

(afbeelding)

En we hebben een winnaar !

Coldplay
Viva La Vida
Viva La Vida or Death and All His Friends

Datum van Binnenkomst: 19-07-2008
Hoogste Positie: 1 (3wk)
Aantal Weken: 31 Weken
Aantal Punten: 970 Punten

(afbeelding)

Iedereen bedankt voor het stemmen. !

Erg voorspelbare winnaar eerlijk gezegd. Had hieraan voor ronde 1 al gedacht.

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat hij hier zou winnen. maar toch.. één van de grootste hits van dit millenium afgaand op de Top40 is het toch geworden

odi
Mooi spelletje !! Bedankt !!

Aloanator
Ai, ik kom net te laat langs dit topic.

Ik moet nog wel even melden dat ik Viva La Vida serieus het allerslechtste nummer vind van dit decennium. Ik kan dat nummer echt totaal niet uitstaan, vreselijk irritante strijkers en het is allemaal zo veel gedraaid en overgewaardeerd. Viva la Vida is voor mij ook de druppel geweest om te stoppen met radio luisteren en alleen maar mijn eigen gedownloade muziek te gaan luisteren.
Bah, wat haat ik dat nummer.

catdog schreef:
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat hij hier zou winnen. maar toch.. één van de grootste hits van dit millenium afgaand op de Top40 is het toch geworden

Eerlijk gezegd was ik bang dat er nooit meer een winnaar zou komen. Catdog bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.