MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2008

zoeken in:

Ruby1966
5-4

Zorin
5-5

7-5

15. Gas - Nah und Fern vs. Elbow - The Seldom Seen Kid

Zorin
1-1

3-1

Wel een beetje oneerlijk dit, een box met 4 geniale studioalbums tegen een enkele release

4-1 wees bij dat het maar een enkele Elbow-release is, 1 is meer dan genoeg

Zorin
allemaal electronic stemmers hier..... (kom op muziekliefhebbers )

Heb je Nah und Fern wel eens gehoord Zorin? Nogal een briljant project lijkt me.

6-1 leuke ondekking dat Gas, Elbow heb ik sowieso nooit echt begrepen (en toch heb ik muziek wel lief hoor, Zorin .

16. Sun Kil Moon – April vs. Drive-By Truckers - Brighter Than Creation's Dark

1-0

Zorin
2-0

over Gas; als ik iets niet zo goed ken, beluister ik via een site/you tube redelijk wat fragmenten/nummers en in dit geval gaf ik licht de voorkeur aan Elbow, hoewel ik daar ook niet echt kapot van ben. Electronic o.a. is niet zo mijn ding, maar idd, soms kan er best wel wat tussen zitten wat me wel wat zou kunnen liggen (ik beluister wel eens wat via het topic electronic aanraders net zoals bij andere sub/genres die ik minder ken)

tangmaster
3-0

Allmusic
5-2

1. TV on the Radio - Dear Science vs. Clark - Turning Dragon
2. Aidan Baker/Tim Hecker - Fantasma Parastasie vs. Vampire Weekend - Vampire Weekend
3. Woven Hand - Ten Stones vs. Cut Copy - In Ghost Colours
4. Micah P. Hinson - Micah P. Hinson and the Red Empire Orchestra vs. Lindstrøm - Where You Go I Go Too
5. Madrugada - Madrugada vs. Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold
6. Guilty Simpson - Ode to the Ghetto vs. Portishead – Third
7. The Kills - Midnight Boom vs. Gas - Nah und Fern
8. Fleet Foxes - Fleet Foxes vs. Sun Kil Moon – April

Zorin
1. TV on the Radio - Dear Science vs. Clark - Turning Dragon

1-0

Allmusic
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 20:41 uur

geplaatst: vandaag om 20:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.