Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2009, 17:12 uur
Hier de linkjes:
Who'll Pay Repartions for My Soul?:
Sunday Morning:
Who'll Pay Repartions for My Soul?:
Sunday Morning:
0
geplaatst: 6 juni 2009, 18:35 uur
Dat Gil door is vind ik toch wel een grote verrassing (maar ik ben er wel blij mee
).
8. Anthony Hamilton - Ain't Nobody Worryin'vs. Percee P - Throwback Rap Attack
Ai weer een erg lastige:
0-1
).8. Anthony Hamilton - Ain't Nobody Worryin'vs. Percee P - Throwback Rap Attack
Ai weer een erg lastige:
0-1
0
geplaatst: 6 juni 2009, 22:49 uur
4-3
Anthony Hamilton kan (als een van de weinige artiesten in deze hele KO) écht niet..
Anthony Hamilton kan (als een van de weinige artiesten in deze hele KO) écht niet..
0
geplaatst: 7 juni 2009, 00:08 uur
9. Blue Scholars – Joe Metro vs. Lucky Fonz III - The World Wants You to Stay
0
geplaatst: 7 juni 2009, 00:28 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Leuk topic hè
. Maar we kunnen hierna bijvoorbeeld: Reijersen's Soul/niet soul ko doen (om maar een voorbeeld te geven). Zo kan dit topic bestaan en hoeft alleen de titel te veranderen.
Leuk topic hè
. Maar we kunnen hierna bijvoorbeeld: Reijersen's Soul/niet soul ko doen (om maar een voorbeeld te geven). Zo kan dit topic bestaan en hoeft alleen de titel te veranderen. Ik zou het ook leuk vinden om er eentje te maken

Alleen als ik zo kijk, ben ik bang dat die van mij verdacht veel op de jouwe gaat lijken

0
geplaatst: 7 juni 2009, 00:41 uur
Anders maken we even een lijstje van K.O.'s
Bram was als eerste dus voeg je naam maar onder hem toe als je mee wilt doen:
-Pooiertje
Het is dan wel de bedoeling dat je met als mij een genre uitkiest (de ene helft van de K.O. bestaat dan uit nummers van dat genre) en vervolgens willekeurige nummers. Denk bijvoorbeeld aan een Rock/niet rock K.O. of een Electronic/niet electronic K.O..
Bram was als eerste dus voeg je naam maar onder hem toe als je mee wilt doen:
-Pooiertje
Het is dan wel de bedoeling dat je met als mij een genre uitkiest (de ene helft van de K.O. bestaat dan uit nummers van dat genre) en vervolgens willekeurige nummers. Denk bijvoorbeeld aan een Rock/niet rock K.O. of een Electronic/niet electronic K.O..
0
geplaatst: 7 juni 2009, 11:18 uur
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen beide nummers kent, helaas kon ik alleen een linkje bij Joe Metro vinden:
Joe Metro:
Joe Metro:
0
geplaatst: 7 juni 2009, 11:35 uur
Who's next schedule:
-Pooiertje
-Brains
- Reijersen (Soul/Niet Soul KO)
-Pooiertje
-Brains
- Reijersen (Soul/Niet Soul KO)
0