Muziek / Muziekgames / Top 100 Bedreigde Diersoorten
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 19:12 uur
51. Frank Zappa - Baby Snakes
50. Johnny Cash - Boa Constrictor
49. Miles Davis - Cobra
50. Johnny Cash - Boa Constrictor
49. Miles Davis - Cobra
0
Antonio
geplaatst: 2 augustus 2009, 23:21 uur
Ceasar schreef:
En dan niet te vergeten de volgende:
47. Frank Zappa - The Adventures Of Greggery Peccary
Wikipedia over peccary's
Tekst van Greggery Peccary
A peccary is a little pig with a white collar that usually hangs around between Texas and Paraguay, sometimes ranging as far west as Catalina
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 13:43 uur
43. Duran duran - Tiger, tiger
42. Nik Kershaw - Save the whale
41. Teach-in - Greenpeace
42. Nik Kershaw - Save the whale
41. Teach-in - Greenpeace
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 13:48 uur
Er schijnen nog een dodo met twee dodokuikens rond te lopen op een drijvend eiland in het Caraibisch gebied. Alles hierover valt te lezen in "Douwe Dabbert en de weg naar west".
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 15:35 uur
Ceasar schreef:
Is Greenpeace ook een bedreigde diersoort?
Is Greenpeace ook een bedreigde diersoort?
Nee, maar het heeft er wel verband mee: "Het opkomen voor bedreigde diersoorten op zee". Maar eventueel kunnen we het aan de jury voorleggen. Wat vinden jullie: Mag Greenpeace wel of niet?
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 16:58 uur
Greenpeace is geen bedreigde diersoort. Als het dier er niet meer is leeft Greenpeace nog voort, hoe wrang dat ook moge klinken. Dus geen bedreigde diersoort.
0
Antonio
geplaatst: 3 augustus 2009, 23:14 uur
40. Frank Zappa - King Kong (was toch immers de laatste aap in zijn soort)

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 23:23 uur
Antonio schreef:
Lichtelijk ironisch dus eigenlijk als we kunnen stellen dat Greenpeace bekendheid heeft verworven over de ruggen van beschermde/bedreigde diersoorten
(quote)
Lichtelijk ironisch dus eigenlijk als we kunnen stellen dat Greenpeace bekendheid heeft verworven over de ruggen van beschermde/bedreigde diersoorten
Zo zou ik het ook niet willen stellen. Hier was de vraag of Greenpeace een dier was die op de lijst staat van dieren die in hun voortbestaan worden bedreigd. In dat geval dus nee. Wel heeft deze organisatie de mens er op gewezen dat we niet goed met de wereld omgaan. In dat geval ontken ik Greenpeace ook niet, ze hebben goed werk gedaan en doen dat nog steeds. Wat dat betreft maakt deze lijst hier goed duidelijk wat we de wereld aandoen. Het is daarmee één groot aandachtspunt in een spelvorm wat eigenlijk een grote overweging is hoe de wereld er naar jaren aan toe is.
0
geplaatst: 4 augustus 2009, 00:57 uur
En omdat ik toch wel serieuze bedoelingen had wil ik King Kong afkeuren. En Teach In met Greenpeace (ik draag ze wel een warm hart toe) ook. Voor King Kong zou je bv. een Top 100 Animatie-figuren kunnen beginnen en voor Greenpeace een Top 100 Goede Doelen of Milieu-organisaties of zoiets dergelijks.
De volgende is 41
De volgende is 41
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 20:51 uur
Ja maar, dix, de dodo is toch al uitgestorven? En dus toch geen bedreigde diersoort? Toch?
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 21:44 uur
Ceasar schreef:
Ja maar, dix, de dodo is toch al uitgestorven? En dus toch geen bedreigde diersoort? Toch?
Ach, hij was toch heus ooit bedreigd anders was ie nu niet uitgestorven. Volgens mij heb jij gewoon een hekel aan dodo's en ben je blij dat ze opgehoepeld zijn, niet ?

0
geplaatst: 9 augustus 2009, 21:53 uur
Da's niet aardig om te zeggen tegen iemand die geen vlees eet en een groot dierenliefhebber is... 

0
geplaatst: 26 augustus 2009, 18:09 uur
34. Hans Vandenburg - IJsbeer
33. Boeijen Hofstede Vrienten - Walvis
33. Boeijen Hofstede Vrienten - Walvis
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 01:02 uur
32. Sigur Rós - Hvalir í Útrýmingarhættu (Endangered Whales)
* denotes required fields.