Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat #3
zoeken in:
0
wijsneus
geplaatst: 17 mei 2010, 08:04 uur
Hoe kom ik aan veel berichten op een dag ??
Zorin schreef:
iemand....
iemand....
Zorin schreef:
...
...
...
... Zorin schreef:
de ketting moet gesmeerd worden....
de ketting moet gesmeerd worden....
Zorin schreef:
(gniffel)
(gniffel)
0
Zorin
geplaatst: 17 mei 2010, 10:00 uur
wijsneus schreef:
Hoe kom ik aan zoveel mogelijk nieuwe berichten per dag
Hoe kom ik aan zoveel mogelijk nieuwe berichten per dag
Als je iets leuk vindt op Mume, moet je dat gewoon kunnen doen zoals het is en niet na 5 jaar vanwege kinderachtigheid iets zo invullen dat mensen de mond gesnoerd wordt. Ook niet gaan huilebalken, dan moet je maar sneller zijn. Wat betreft mijzelf; ik ben al meerdere keren lid geweest vanaf 2004, dus lijstjes heb ik lak aan.
Hoe laat je blijken dat die nieuwe regel DDR praktijken zijn en geen flikker uit maakt qua nieuwe aanwas.| Als iemand bovenaan wil staan stem je gewoon 24-uur per dag op allerlei albums die je niet kent
; kortom, wat mij betreft schrappen deze nieuwe regel óf alle user- toplijsten met de grond gelijk maken. 
0
wijsneus
geplaatst: 17 mei 2010, 10:11 uur
Zorin schreef:
Ook niet gaan huilebalken, dan moet je maar sneller zijn. Wat betreft mijzelf; ik ben al meerdere keren lid geweest vanaf 2004, dus lijstjes heb ik lak aan.
Ook niet gaan huilebalken, dan moet je maar sneller zijn. Wat betreft mijzelf; ik ben al meerdere keren lid geweest vanaf 2004, dus lijstjes heb ik lak aan.
E.e.a. heeft niets met snelheid te maken; want we kunnen allemaal iets neerpleuren hier.
Voor het spel zou het i.m.o leuk zijn als er eens wat originelere titels neergezet worden.
0
Zorin
geplaatst: 17 mei 2010, 10:27 uur
Je kunt in alle topics wel wat neurpleuren die hier zijn, dus dat is flauwekul. Origineel zijn is oké en dat moet dan wel idereen doen, maar volgens mij is dat niet de grootste reden. Als je wel origineel bent (=relatief) zie ik de aanwas hier nóg niet groeien.
Schrap gewoon alle user(Top)lijsten en dan ben je van veel gezeik (en stiekem toch jaloezie
) af of ga gewoon wat anders doen hier.(10000 stemmen plaatsen of zo
).
Schrap gewoon alle user(Top)lijsten en dan ben je van veel gezeik (en stiekem toch jaloezie
) af of ga gewoon wat anders doen hier.(10000 stemmen plaatsen of zo
).
0
geplaatst: 17 mei 2010, 11:57 uur
Zorin schreef:
) af
Ik geloof niet dat dit bij de argumenten stond. Boeit ons/mij verder ook geen fluit.Schrap gewoon alle user(Top)lijsten en dan ben je van veel gezeik (en stiekem toch jaloezie
) af Als we vanaf nu gewoon dit spel spelen ipv constant over de regels te mekken, zijn we ook van een hoop "gezeik" af. Dus ik zou zeggen...laten we ons best doen er wat van te maken...lijkt mij een betere besteding van ieders tijd
Vanaf nu is dit topic voor het spel. Feedback kun je kwijt per pm aan een van de mods of in het feedback topic.
0
Zorin
geplaatst: 17 mei 2010, 12:18 uur
VanDeGriend schreef:
Boeit ons/mij verder ook geen fluit
Boeit ons/mij verder ook geen fluit
Precies; dat bedoel ik dus ook met DDR praktijken
.Serieus; als dit tot meer aanwas leidt én een behoorlijke rotatiesnelheid vind ik het best. Zo niet, dan meld ik me wel bij Rob via PM. Einde discussie wat mij betreft (hier).
0
geplaatst: 17 mei 2010, 12:56 uur
Ik ben het met Zorin eens, zo is het spel een stuk minder aantrekkelijk.
Het zal moeten blijken dat er vele anderen zijn die het spel nu wel aantrekkelijker vinden om mee te spelen zoals VanDeGriend hoopt.
Maar de users maken Mume toch?
David Bowie - Drive-in Saturday
Het zal moeten blijken dat er vele anderen zijn die het spel nu wel aantrekkelijker vinden om mee te spelen zoals VanDeGriend hoopt.
Maar de users maken Mume toch?
David Bowie - Drive-in Saturday
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.