MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat #3

zoeken in:
Lime - Your Love

Atmosphere - Your Glasshouse

Zorin
Philip Glass - Opening

David Bowie - Breakin' Glass

Raze - Break for Love

The Breakaways - He Doesn't Love Me

Zorin
Tracey Ulmann - Breaking Away

Accept - Breaking up again

Irma Thomas - Breakaway

Rufus Thomas - The Funky Chicken

Zorin
Chicken Sack - I'd Rather Go Blind

OV Wright - I'd Rather Be Blind, Crippled and Crazy

Nick Cave & the Bad Seeds - Blind Lemon Jefferson

Jefferson Airplane - Somebody to Love

Zorin
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody

thelion schreef:
Jefferson Airplane - Somebody to Love

Die is eergisteren ook al 2 keer geweest. Volgens mij is het spel leuker als je probeert een nummer te noemen dat niet eerder is geweest, hoewel ik me de lol van zo veel mogelijk terugkomen op hetzelfde nummer ook wel kan voorstellen.

Dance 2 Trance - The Power of American Natives

Tower of Power - Cruise Control

Snap - The Power

Zorin
Eart Wind & Fire - Power

thelion schreef:
Snap - The Power

Jammer! Snap je niet dat je met herhalen niets toevoegt? Of heb je er lol in om dit spel zo onleuk mogelijk te maken?

Zorin
Het gaat hier veel te traag, origineel of niet; dit 'gamet' zo voor geen meter...(zelfs schaken gaat sneller )

Zorin schreef:
Het gaat hier veel te traag, origineel of niet; dit 'gamet' zo voor geen meter...(zelfs schaken gaat sneller )

Wat een dompraat om je aantal berichten op te krikken; slinger je rollator aan de kant en doe een dansje of laat de hond uit! En anders: take a chill pill - oxazepam

The Real Thing - Can You Feel the Force

Beste Zorin, ik weet dat jij van gamen houdt, maar bedenk dat het maar een dom spelletje is, maak je niet zo druk.
Ga eens naar buiten en geniet van de zon , of wil je achter de computer sterven , da's best wel saai, denk daar eens over na !
Zoals ik vaker schrijf: Geniet maar Musicmeter met mate!
Maar wie ben ik, het is jouw leven.........

In vraag van de dag gaat het nu over drugs legaliseren, het probleem van drugs is dat het meestal verslavend kan zijn, net als Musicmeter voor een aantal gebruikers, misschien iets voor de vraag van morgen?
Hoe kunnen we het Musicmeter gebruik verstandig reguleren en controleren?
Als we daar uitkomen is het drugsprobleem ook meteen opgelost.

Oja, sorry VDG, er moesten eerst 3 anderen tussen

Jennifer Rush - The Power of Love

Melito schreef:
In vraag van de dag gaat het nu over drugs legaliseren, het probleem van drugs is dat het meestal verslavend kan zijn, net als Musicmeter voor een aantal gebruikers, misschien iets voor de vraag van morgen? Hoe kunnen we het Musicmeter gebruik controleerbaar reguleren en controleren.
Als we daar uitkomen is het drugsprobleem ook opgelost.

Heel eenvoudig: schaf een schaakklok aan, stel een bepaalde tijd in, zo gauw als je echt op MuMe zit, zet je 'em aan; klik je MuMe uit, tik je de klok uit; op het moment dat je weer naar MuMe gaat, tik je de klok weer aan etc - en dan zo lang tot de tijd om is. Je kan natuurlijk ook een MuMestrippenkaart voor jezelf maken (in excel; per kwartier 1 strip of zo) - heb je 20 kaarten met 20 strippen verbruikt, moet je voor je vrouw een mooi cadeau kopen - vanwege "loss of quality time" - voor wat hoort wat!

Heel simpel!

Dan zit Thelion waarschijnlijk aan de andere kant van de schaaktafel.

Zorin
De enigen die zich druk gemaakt hebben zijn de users die het net als kleine kinderen niet kunnen hebben dat iemand meer berichten als hen zelf heeft....uitlokkertje van mij: daar ging het dus om (jaloers misschien ? Je weet hoe meer berichten hoe belangrijker voor de site .)

@ Mjuman: als ik jou was zou ik me maar een beetje inbinden, want jij hebt het al moeilijk genoeg op de site met je gewauwel.

@ Melito; eerst was je het me eens en nu niet...tsja; kun je het niet alleen af?. Of zijn de laffe PM's weer rondgegaan, stelletje kleuters.

Overigens, ik me me vanmiddag uitstekend vermaakt in de tuin met die voorjaarszon. Prettige avond.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:40 uur

geplaatst: vandaag om 06:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.