Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat #3
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 augustus 2010, 11:02 uur
Alice In Chains - I Know Somethin' (Bout You)
0
tangmaster
geplaatst: 7 augustus 2010, 13:07 uur
Zorin schreef:
John Hiatt - Have A Little Faith In Me
John Hiatt - Have A Little Faith In Me
Sorry maar je moet wachten tot er 3 nieuwe tussen zitten.
0
Zorin
geplaatst: 7 augustus 2010, 13:33 uur
Voor de duidelikheid nog even; er moeten 2 andere users tussen zitten, dus bij de 3e keer is iemand weer aan de beurt. 

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 13:35 uur
Hoe actueel:
George Michael - Faith
Op twee manieren actueel trouwens.
George Michael - Faith
Op twee manieren actueel trouwens.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 14:11 uur
VanDeGriend stelde op 14 mei het volgende
Dus Zorin je moet 3 anderen voor laten gaan en jij bent dan dus nummer 4.
VanDeGriend schreef:
Om dit soort topics leuk te laten blijven, meer te laten zijn dan een, tweetjes tussen users en om anderen ook de kans te geven te reageren, gaan we een nieuwe spelregel invoeren.
Vanaf heden kun je pas weer reageren als tenminste 3 andere users een reactie hebben gepost.
Hopelijk gaat op deze wijze dit an sich leuke spel een wat breder publiek trekken. Speel je liever met 1 specifieke user, dan kan dat natuurlijk per PM.
Dank voor jullie begrip
Om dit soort topics leuk te laten blijven, meer te laten zijn dan een, tweetjes tussen users en om anderen ook de kans te geven te reageren, gaan we een nieuwe spelregel invoeren.
Vanaf heden kun je pas weer reageren als tenminste 3 andere users een reactie hebben gepost.
Hopelijk gaat op deze wijze dit an sich leuke spel een wat breder publiek trekken. Speel je liever met 1 specifieke user, dan kan dat natuurlijk per PM.
Dank voor jullie begrip
Dus Zorin je moet 3 anderen voor laten gaan en jij bent dan dus nummer 4.
0
Zorin
geplaatst: 7 augustus 2010, 14:19 uur
GVD stelde eergisteren het volgende:
Ik moet dus nog één keer wachten.
VanDeGriend schreef:
Vanaf nu geldt ook voor dit spel, en alle vergelijkbare associatiespelletjes, dezelfde algemene regel.
Nadat iemand gepost heeft, mogen eerst twee andere users hun bijdrage leveren voordat je weer kunt posten.
Vanaf nu geldt ook voor dit spel, en alle vergelijkbare associatiespelletjes, dezelfde algemene regel.
Nadat iemand gepost heeft, mogen eerst twee andere users hun bijdrage leveren voordat je weer kunt posten.
Ik moet dus nog één keer wachten.
0
Zorin
geplaatst: 7 augustus 2010, 14:23 uur
Er staat bij voor alle associatiespelletjes, dus ook deze.....whatever, i don't care; het maakt mij niks uit. Heb we ook wat meer variatie in de titels 

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 23:32 uur
thelion schreef:
Reel 2 Real - Jazz It Up
Reel 2 Real - Jazz It Up
Jethro Tull - Up to me
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.