Muziek / Muziekgames / Top 100 Muren
zoeken in:
0
Antonio
geplaatst: 10 november 2009, 19:32 uur
Caius S schreef:
48. Pink Floyd - Hey You (The Wall Is Too High, As You Can See)
48. Pink Floyd - Hey You (The Wall Is Too High, As You Can See)
Deze zou niet mogen tellen, als ik even mag azijnpissen.
Het nummer is getiteld ''Hey You'' en anders niet.
Oke, die regel van ''The wall is too high...'' komt wel in de verdere tekst voor, maar verder niet...
0
geplaatst: 10 november 2009, 20:16 uur
Oldfart schreef:
wat is dat noors?, fins?, en daar ergens staat : muur?!?
wat is dat noors?, fins?, en daar ergens staat : muur?!?
In IJsland hebben ze ook muren.
0
geplaatst: 11 november 2009, 20:38 uur
6. Diverse Padvindergroepen , Vierdaagse Deelnemers en andere Wandervögel - 99 Bottles of Beer on the Wall
0
geplaatst: 11 november 2009, 21:59 uur
Antonio schreef:
Oke, die regel van ''The wall is too high...'' komt wel in de verdere tekst voor, maar verder niet...
(quote)
De regel van de topicstichter was: "tracks die over een muur gaan of er iets mee te maken hebben (al zit het maar in de artiestennaam)." Deze voldoet daar aan, misschien meer dan een heleboel andere tracks die hier genoemd zijn.
0
geplaatst: 12 november 2009, 01:21 uur
Inderdaad, het was een erg leuk onderwerp in een bijzondere week, wellicht een idee om eens wat vaker stil te staan bij historische onderwerpen. Levert vast wat op.

0
geplaatst: 12 november 2009, 02:03 uur
Zijn 95 en 1 niet één en hetzelfde nummer? Ja toch?
Volgens mij hebben we nog geen nr 1!
Volgens mij hebben we nog geen nr 1!
0
geplaatst: 12 november 2009, 02:21 uur
1. Mario Schönwälder - Niemandsland.
Tussen de muur bevond zich een gebied wat aan geen van de Duitslanden toe behoorde. Dit gebied werd Niemandsland genoemd. Een soort lijn tussen het goede en kwade dus.
Tussen de muur bevond zich een gebied wat aan geen van de Duitslanden toe behoorde. Dit gebied werd Niemandsland genoemd. Een soort lijn tussen het goede en kwade dus.
0
geplaatst: 12 november 2009, 09:02 uur
Gerards Dream schreef:
Dat gebied werd Sperrgebiet genoemd, werd 24 uur per dag door de Russen en Oostduitsers gecontroleerd, lag vol met mijnen en was hardstikke Duits.
Absoluut geen niemandsland ....
Nog steeds geen nummer 1 !
0
geplaatst: 12 november 2009, 11:06 uur
Dacht dat de uitvoering van Roger Chapman op 1 een andere was; excuse me; maar weggehaald derhalve
0
geplaatst: 12 november 2009, 21:58 uur
The Marbles - The walls fell down , zie ik 2 keer genoemd in de lijst.
Derhalve :
1. Zangeres Zonder Naam - Achter tralies en muren
( ???)
Derhalve :
1. Zangeres Zonder Naam - Achter tralies en muren
( ???)

* denotes required fields.