Muziek / Muziekgames / Top 100 Huilen
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2010, 23:21 uur
1. Neil Young & Crazy Horse - Don't Cry No Tears
2. Pestilence - Land of Tears
2. Pestilence - Land of Tears
0
geplaatst: 10 januari 2010, 23:25 uur
Wat een snelle ontknopping hier van de lijst, kan wel janken van genot. Daarom aan een ieder mijn hartelijke dank voor het plaatsen van mooie titels.
0
geplaatst: 17 januari 2010, 16:33 uur
Merkwaardig dat deze hit ontbreekt:
Ultravox - Dancing with Tears in My Eyes
Ultravox - Dancing with Tears in My Eyes
0
geplaatst: 17 januari 2010, 23:21 uur
Blijft altijd een vraag, waarom het ene er wel in staat en het andere niet. Iets wat me ook opvalt als de Top 2000 van Radio 2 voorbij is. De dagen erna heb je dan de subtop 2000 en daar komen best wel goede nummers voorbij die beslist niet onder doen voor wat wel in de lijst staat. Ja, voer dus voor psychologen of andere therapeuten die over het geestelijk leven gaan. En dan Dancing with Tears in My Eyes van Ultravox is inderdaad een mooie song die goed de periode belichaamd hoe de dreiging tussen Oost en West in de jaren tachtig van de vorige eeuw nog was.
0
geplaatst: 17 januari 2010, 23:25 uur
Dat niet alleen. Maar vooral het feit dat niemand (inclusief ondergetekende) aan deze toch wel grote hit gedacht heeft verbaasde mij. Het was toch een voor de hand liggende keuze geweest.
0
geplaatst: 17 januari 2010, 23:41 uur
Wat denk ik ook een rol speelt is dat deze lijst wel erg snel klaar was. Binnen een dag was de top bereikt, waardoor we niet aan "gewoon" denken toe kwamen. Daarnaast was ik op 10 januari een groot deel van de dag niet thuis, en was niet bij machte iets aan het verloop van de lijst te doen. Wellicht was het beter geweest er een Top 200 van te maken, maar ja dat is achteraf praten. Het is gelopen zoals het is gelopen en daar moeten we het dan maar mee doen.
0
geplaatst: 18 januari 2010, 19:19 uur
Ik moest ook nog denken aan het nummer "Legendary liar" van "Nancy works on payday" waarin behoorlijk over crying gezongen werd.
En het nummer "You go up in smoke" van "The Explorers" (leden van Roxy music) waarbij de zanger bijna huilend zingt.
En het nummer "You go up in smoke" van "The Explorers" (leden van Roxy music) waarbij de zanger bijna huilend zingt.
0
geplaatst: 27 januari 2010, 19:50 uur
aha - crying in the rain ontbreekt ook.
misschien een top 1000 huilen?
misschien een top 1000 huilen?

* denotes required fields.