Muziek / Muziekgames / Het grote voorkeurenspel
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2011, 23:47 uur
Rhythm & Poetry, El Ninjo en Sir Spamalot vind ik erg goed gekozen namen 
Beste nummer van het slechtste album (die je vaak genoeg beluisterd hebt om te kunnen beoordelen)?

Beste nummer van het slechtste album (die je vaak genoeg beluisterd hebt om te kunnen beoordelen)?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 16:34 uur
Dat is zonder twijfel My Girls van Animal Collective. Die torent héél hoog boven de rest van het album uit!
Favoriete nummer met 'sleep' in de titel?
Favoriete nummer met 'sleep' in de titel?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 16:48 uur
Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
Favoriete nummer met 'Day' in de titel?
Favoriete nummer met 'Day' in de titel?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 16:54 uur
Keane - On A Day Like Today
Favoriete nummer met cijfers in de titel?
Favoriete nummer met cijfers in de titel?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 17:10 uur
Sinead O'Connor - Nothing Compares 2U
Favoriet muziek dier (denk aan Pink Floyd varken)?
Favoriet muziek dier (denk aan Pink Floyd varken)?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 18:10 uur
Jacques Brel- Amsterdam
Beste nummer met een titel die eveneens een film is.
Beste nummer met een titel die eveneens een film is.
0
geplaatst: 8 juni 2011, 19:35 uur
Morrissey
Voor welke CD heb je de meeste kilometers moeten afleggen eer je hem in bezit kreeg?
Voor welke CD heb je de meeste kilometers moeten afleggen eer je hem in bezit kreeg?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 19:37 uur
Geen idee. Ik bestel mijn cd's of op het internet, of ik koop ze in Amsterdam. En dat is zo'n 100 kilometer van mijn huis vandaan. Maar aangezien ik daar al tig cd's heb gekocht is er niet een waarvoor ik het meeste kilometers heb moeten afleggen. Concerto is net wat verder reizen voor mij dan de Fame. Blazing Arrow van Blackalicious heb ik daar bijvoorbeeld gekocht. Tevens drink ik graag thee.
Welk drinken past het best bij jouw favoriete genre?
Welk drinken past het best bij jouw favoriete genre?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 19:42 uur
Thee
Wel drinken past totaal niet bij het beluisteren van je favoriete genre?
Wel drinken past totaal niet bij het beluisteren van je favoriete genre?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 00:22 uur
Daar vraag je wat; een onmogelijke keuze maken tussen drie grootheden die de wereldmuziek indringend verheften door zeer innovatieve linguïstische ideeën(Ramaganana) erop na te houden, beeldende vooruitstrevende proza. Het songfestival waren ze dan ook te groot voor, ze sneuvelden kansloos. Vergelijkbaar met onbegrepen genieën die te weinig binnen de gangbare paradigma's in de wetenschap onderzochten en dus verguisd werden door de eigentijdse ingenomen intellectuelen die neo-classistische denkbeelden verheerlijkten.
Tja, alledrie waren ze geniaal in hun expressionistische kunstvormen dat zich voor het leeuwendeel in hun taalgebruik uitte, maar ook hun verheffend flamboyante kledingstijl van onschatbare esthetische waarde liegt er niet om. Het zou onmenselijk zijn om een keuze te maken, deze dames verdienen alledrie op een even hoog voetstuk te staan.
Favoriete punkband?
Tja, alledrie waren ze geniaal in hun expressionistische kunstvormen dat zich voor het leeuwendeel in hun taalgebruik uitte, maar ook hun verheffend flamboyante kledingstijl van onschatbare esthetische waarde liegt er niet om. Het zou onmenselijk zijn om een keuze te maken, deze dames verdienen alledrie op een even hoog voetstuk te staan.
Favoriete punkband?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 10:29 uur
Gisteren was dat nog Suck It And See (Arctic Monkeys), vandaag ga ik voor Take Care, Take Care, Take Care van Explosions in the Sky.
Favoriete new wave-song?
Favoriete new wave-song?
0
MindRuler
geplaatst: 9 juni 2011, 10:32 uur
Peter Godwin - Images Of Heaven
Grootste zeiknummer aller tijden?
Grootste zeiknummer aller tijden?
0
MindRuler
geplaatst: 9 juni 2011, 10:44 uur
jasper1991 schreef:
Daar vraag je wat; een onmogelijke keuze maken tussen drie grootheden die de wereldmuziek indringend verheften door zeer innovatieve linguïstische ideeën(Ramaganana) erop na te houden, beeldende vooruitstrevende proza. Het songfestival waren ze dan ook te groot voor, ze sneuvelden kansloos. Vergelijkbaar met onbegrepen genieën die te weinig binnen de gangbare paradigma's in de wetenschap onderzochten en dus verguisd werden door de eigentijdse ingenomen intellectuelen die neo-classistische denkbeelden verheerlijkten.
Interessant taalgebruik voor een 19-jarige.

0
geplaatst: 9 juni 2011, 11:21 uur
Zinloos van Lange Frans & Baas B.
Slechtste artiest die in 1994 geen album uitbracht?
Slechtste artiest die in 1994 geen album uitbracht?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 21:49 uur
Rage Against the Machine.
Album waarvan je het tweede/derde nummer zo goed vindt dat je vaak gewoon daar begint en het eerste/tweede nummer (alhoewel die ook prima is) skipt?
Album waarvan je het tweede/derde nummer zo goed vindt dat je vaak gewoon daar begint en het eerste/tweede nummer (alhoewel die ook prima is) skipt?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 21:54 uur
Ik skip soms Like The Rest Of Us op WLGYL gewoon omdat Puppets een van mijn favoriete Atmosphere songs is.
Beste nummer van The National?
Beste nummer van The National?
* denotes required fields.