MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het grote voorkeurenspel

zoeken in:
maxinator

wie heeft de minst suffe usernaam.

Rhythm & Poetry, El Ninjo en Sir Spamalot vind ik erg goed gekozen namen

Beste nummer van het slechtste album (die je vaak genoeg beluisterd hebt om te kunnen beoordelen)?

Dat is zonder twijfel My Girls van Animal Collective. Die torent héél hoog boven de rest van het album uit!

Favoriete nummer met 'sleep' in de titel?

Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn

Favoriete nummer met 'Day' in de titel?

Keane - On A Day Like Today

Favoriete nummer met cijfers in de titel?

Sinead O'Connor - Nothing Compares 2U

Favoriet muziek dier (denk aan Pink Floyd varken)?

Queen - Delilah

Beste nummer met in de titel een stad/land?

Oasis - Columbia

Beste nummer met in de titel een stad

Jacques Brel- Amsterdam

Beste nummer met een titel die eveneens een film is.

Oasis - Slide Away

Beste Oasis nummer?

The Shock of the Lightning

Beste Noorse artiest?

Royksopp

Slechtste Noorse artiest

Katzenjammer

Beste Portugese artiest?

Buraka Som Sistema

Beste artiest?

Morrissey

Voor welke CD heb je de meeste kilometers moeten afleggen eer je hem in bezit kreeg?

Geen idee. Ik bestel mijn cd's of op het internet, of ik koop ze in Amsterdam. En dat is zo'n 100 kilometer van mijn huis vandaan. Maar aangezien ik daar al tig cd's heb gekocht is er niet een waarvoor ik het meeste kilometers heb moeten afleggen. Concerto is net wat verder reizen voor mij dan de Fame. Blazing Arrow van Blackalicious heb ik daar bijvoorbeeld gekocht. Tevens drink ik graag thee.

Welk drinken past het best bij jouw favoriete genre?

Thee

Wel drinken past totaal niet bij het beluisteren van je favoriete genre?

Alcohol bij reggae

Beste trio (zangeres)?

Treble.

Wie is je favoriet bij Treble?

Daar vraag je wat; een onmogelijke keuze maken tussen drie grootheden die de wereldmuziek indringend verheften door zeer innovatieve linguïstische ideeën(Ramaganana) erop na te houden, beeldende vooruitstrevende proza. Het songfestival waren ze dan ook te groot voor, ze sneuvelden kansloos. Vergelijkbaar met onbegrepen genieën die te weinig binnen de gangbare paradigma's in de wetenschap onderzochten en dus verguisd werden door de eigentijdse ingenomen intellectuelen die neo-classistische denkbeelden verheerlijkten.

Tja, alledrie waren ze geniaal in hun expressionistische kunstvormen dat zich voor het leeuwendeel in hun taalgebruik uitte, maar ook hun verheffend flamboyante kledingstijl van onschatbare esthetische waarde liegt er niet om. Het zou onmenselijk zijn om een keuze te maken, deze dames verdienen alledrie op een even hoog voetstuk te staan.

Favoriete punkband?

The Offspring

Slechtste punkband

MindRuler
Randy

Beste progband?

Porcupine Tree.

Favoriete nummer van Porcupine Tree?

MindRuler
Shesmovedon

Favoriete album uit 2011?

Gisteren was dat nog Suck It And See (Arctic Monkeys), vandaag ga ik voor Take Care, Take Care, Take Care van Explosions in the Sky.

Favoriete new wave-song?

MindRuler
Peter Godwin - Images Of Heaven

Grootste zeiknummer aller tijden?

MindRuler
jasper1991 schreef:
Daar vraag je wat; een onmogelijke keuze maken tussen drie grootheden die de wereldmuziek indringend verheften door zeer innovatieve linguïstische ideeën(Ramaganana) erop na te houden, beeldende vooruitstrevende proza. Het songfestival waren ze dan ook te groot voor, ze sneuvelden kansloos. Vergelijkbaar met onbegrepen genieën die te weinig binnen de gangbare paradigma's in de wetenschap onderzochten en dus verguisd werden door de eigentijdse ingenomen intellectuelen die neo-classistische denkbeelden verheerlijkten.

Tja, alledrie waren ze geniaal in hun expressionistische kunstvormen dat zich voor het leeuwendeel in hun taalgebruik uitte, maar ook hun verheffend flamboyante kledingstijl van onschatbare esthetische waarde liegt er niet om. Het zou onmenselijk zijn om een keuze te maken, deze dames verdienen alledrie op een even hoog voetstuk te staan.

Interessant taalgebruik voor een 19-jarige.

Zinloos van Lange Frans & Baas B.

Slechtste artiest die in 1994 geen album uitbracht?

Rage Against the Machine.

Album waarvan je het tweede/derde nummer zo goed vindt dat je vaak gewoon daar begint en het eerste/tweede nummer (alhoewel die ook prima is) skipt?

Ik skip soms Like The Rest Of Us op WLGYL gewoon omdat Puppets een van mijn favoriete Atmosphere songs is.

Beste nummer van The National?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.