Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen #4
zoeken in:
0
pretfrit
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:08 uur
voor romantiek heb ik geen cd hoesje nodig
1-1
dus..
1-1
dus..
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:09 uur
Fred zegt het met bloemen, maar ik hou wel van zoenen...
2-1
dus...
2-1
dus...
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:10 uur
Die afvaller in de laatste halve finale was trouwens m'n favoriet van de laatste 20 ofzo. Jammer maar helaas...
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:11 uur
0
pretfrit
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:17 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik wel.
Bloemen op een hoes.
(quote)
Ik wel.
Bloemen op een hoes.
De witte lelie is echter ook het symbool van pure onschuld en maagdelijke liefde. In die hoedanigheid wordt van de Madonna-lelie gesproken.
nee, dan is een plaatje van een stelletje tegen een bouwhek en ondergaande zon natuurlijk veel stijlvoller..
dus...
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:20 uur
Daar staat in ieder geval geen bloem op. En het zijn welgevormde mensen, daar kijk ik graag naar.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:58 uur
overduidelijk 3-2
Een van de weinige mooie hoezen van de laatste 32
Een van de weinige mooie hoezen van de laatste 32
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:28 uur
Dat de heren van Foreign Exchange een goede smaak hadden wisten we al hoor pretfrit. 
Maar kom je nu ook met allemaal linkjes naar hoezen waar bloemen op te vinden zijn?

Maar kom je nu ook met allemaal linkjes naar hoezen waar bloemen op te vinden zijn?
0
pretfrit
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:42 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dat de heren van Foreign Exchange een goede smaak hadden wisten we al hoor pretfrit.

Ik begrijp dat je als hiphop liefhebber geen moeite hebt om een idee van een ander te gebruiken.
persoonlijk noem ik dat gebrek aan originaliteit en vandaar dat ik voor de bloemetjes ga
eerlijk gezegd boeit die bloemenhoes me net zo weinig als die sentimentele knuffelhoes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.