MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen #4

zoeken in:
Aquila
Missen jullie het ook allemaal al?

Al iemand zin, tijd en energie om de nieuwe serie op te starten.

Ik zag dat we met 16606 (waar ik deze week tweemaal op stuitte) gelijk een potentiële topper in huis hebben die snel aan de beurt zal zijn ...

(afbeelding)

Zorin
ja, leuk; wie kan dit organiseren?(ikke njet)

Degene die dit weer wilt oppakken ben ik eeuwig dankbaar. Ik kan het niet zelf organiseren, maar ik ben zeker wel beried om te helpen.

dix
Bij nummer 2 uit de eindklassering
2. The KLF - Chill Out

(afbeelding)

Kwam ik deze tegen ....

(afbeelding)

Een verzamelaar genaamd Chill Out met overigens niet de minste artiesten.

Zorin
Ha..die's wel erg hetzelfde.

Dus, zo doen ze dat

Aquila schreef:
Missen jullie het ook allemaal al?

Mja, best wel, ik wil me wel aanbieden voor de volgende 16384 hoezen, dussssss, here we go again!

16385-16386

(afbeelding)

(afbeelding)

De eerste serie loopt van 16385 tot 17409 (we doen weer 8 rondes met elk 1024 hoezen waarvan de beste 8 meedoen aan de grote eindronde. Wanneer dat is, kan een kwestie van jaren zijn. We zien het wel waar het eindigt

En zoals altijd tot de 5, 1 verschil.

Zorin
2-0

musicfriek schreef:

ik wil me wel aanbieden voor de volgende 16384 hoezen, dussssss, here we go again!

Je doet ook alles om thelion weer in te halen is het niet?

GrafGantz schreef:
Je doet ook alles om thelion weer in te halen is het niet?

Hier begin ik nu echt moe van te worden, daar doe ik het dus absoluut niet voor. Als je beetje opgelet hebt de laatste tijd, kom ik amper aan 20 berichten per dag, dus voor de zoveelste keer, het is voor mij GEEN contest! Interesseert me geen moer hoeveel berichten iemand heeft.

Voel je niet meteen zo aangevallen zeg. Daarmee geef je eerder toe dat het je om het aantal berichten doet dan als je het luchtig had opgepakt.

Ik doe het wel voor de berichten namelijk.

4-0

Als ik het om de berichten had gedaan, dan had ik wel andere manieren gevonden, maar zo kinderachtig ben ik niet.

Punt.

Kunnen we nu gewoon verder gaan met dit topic zonder gezeik over aantal berichten? Dank U wel.

5-0

musicfriek schreef:
(quote)

Hier begin ik nu echt moe van te worden, daar doe ik het dus absoluut niet voor. Als je beetje opgelet hebt de laatste tijd, kom ik amper aan 20 berichten per dag, dus voor de zoveelste keer, het is voor mij GEEN contest! Interesseert me geen moer hoeveel berichten iemand heeft.

hm, wellicht was m'n knipoogsmiley niet groot genoeg

16387-16388

(afbeelding)

(afbeelding)

0-2

Zorin
1-3

3-3

joca
3-4

5-4 Als er dan toch uit 2 lelijke hoezen gekozen moet worden dan die omgekieperde vogel maar, wel een beetje zielig .

16389 - 16390

(afbeelding)

(afbeelding)

Het gaat mij wel om het aantal berichten, dus Thelion, maak je borst maar nat, ik hoef er nog maar 50.000

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:34 uur

geplaatst: vandaag om 13:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.