Muziek / Muziekgames / Raad je voorganger een album aan.
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2010, 21:46 uur
0
geplaatst: 15 maart 2010, 13:41 uur
Dat album zie ik erg vaak terugkomen in toplijsten e.d. , maar ik heb er nooit echt goed naar geluisterd. Ik zal het eens proberen.

Ik zie dat je erg van Amerikaanse folk houdt. Daar zul jij meer vanaf weten dan ik, dus daar kan ik je helaas ook niet in bedienen, maar dit kan ik je wel erg aanraden. De band is helaas alleen maar bekend vanwege Sweet Home Alabama, maar ze heeft nog veel meer te bieden. De beste nummers zijn een beetje uitgespreid over de albums, maar dit is best een mooie verzameling. Freebird staat erop en dat is eigenlijk alles dat je nodig hebt om een fan te worden van deze band. Skynyrd's First... And Last heeft misschien nog net iets meer folkinvloeden, maar die bestaat weer volledig uit demo's.

Ik zie dat je erg van Amerikaanse folk houdt. Daar zul jij meer vanaf weten dan ik, dus daar kan ik je helaas ook niet in bedienen, maar dit kan ik je wel erg aanraden. De band is helaas alleen maar bekend vanwege Sweet Home Alabama, maar ze heeft nog veel meer te bieden. De beste nummers zijn een beetje uitgespreid over de albums, maar dit is best een mooie verzameling. Freebird staat erop en dat is eigenlijk alles dat je nodig hebt om een fan te worden van deze band. Skynyrd's First... And Last heeft misschien nog net iets meer folkinvloeden, maar die bestaat weer volledig uit demo's.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 13:47 uur

Voor Deth...Pink Floyd hoog in je top 10, neiging tot het luisteren van oudere muziek...dan moet je toch op een gegeven moment ook langs Syd Barett!
0
tangmaster
geplaatst: 15 maart 2010, 16:39 uur

Aangezien de top 10 zou deze van Faust niet misstaan als aanrader
0
Benno
geplaatst: 15 maart 2010, 17:19 uur

Voor tangmaster: meer modern klassiek met electro-elementen. Xenakis zit als componist in dezelfde hoek als Stockhausen, Cage etc.
0
geplaatst: 17 maart 2010, 20:32 uur
Wilco - Wilco
Americana, eigenzinnig, past wel tussen Bruce en Sonic Youth in je lijst.
Americana, eigenzinnig, past wel tussen Bruce en Sonic Youth in je lijst.
0
geplaatst: 20 maart 2010, 22:27 uur

Wel een beetje recht toe recht aan, maar gezien jou verschillende muzieksmaken, zal dit jou wel bevallen, denk ik
0
geplaatst: 20 maart 2010, 22:43 uur

Blackfoot - Flyin' High
Helaas niet en nergens meer verkrijgbaar.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 00:14 uur

Als je met Bathory vooruit kunt ... dan lukt dit ook wel.
Naargeestige thematiek, gore sound, belabberde productie ... bingo !
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 23:20 uur
In Muziek > Muziekgames > Tips:
Het doel is om elkaar een tip te geven om een bepaalde plaat eens te luisteren. Hierbij is het de bedoeling dat de tipgever van een volgende user een tip krijgt. Zodra deze user een tip heeft gegeven wacht hij op zijn beurt weer op een tip van een volgende user. Enz.
Weet niet of het helemaal duidelijk overkomt. Hier een voorbeeldje:
'user mister X' geeft mij een tip.
'user mister X' krijgt een tip van de volgende user, laat ik hem 'mister Next' noemen.
'mister Next' krijgt weer een tip van een volgende user enzovoort.
Het doel is om elkaar een tip te geven om een bepaalde plaat eens te luisteren. Hierbij is het de bedoeling dat de tipgever van een volgende user een tip krijgt. Zodra deze user een tip heeft gegeven wacht hij op zijn beurt weer op een tip van een volgende user. Enz.
Weet niet of het helemaal duidelijk overkomt. Hier een voorbeeldje:
'user mister X' geeft mij een tip.
'user mister X' krijgt een tip van de volgende user, laat ik hem 'mister Next' noemen.
'mister Next' krijgt weer een tip van een volgende user enzovoort.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 12:01 uur
Topics samengevoegd. Ik wist dat er ergens een soortgelijk topic was, maar ik kon het zo 1-2-3 niet vinden.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 12:25 uur
* denotes required fields.