Muziek / Muziekgames / Platenhoezen in Paint
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 28 maart 2010, 22:52 uur
Lopend topic op een ander forum dat ik bezoek, gemodelleerd naar bijvoorbeeld Paint My Album - paintmyalbum.net. In een notendop: Painten die hoezen! Gooi gerust de originelen erbij ter illustratie. 
Wat al gemaakte Paints van ondergetekende om mee af te trappen

Ready, steady, Paint!

Wat al gemaakte Paints van ondergetekende om mee af te trappen

Ready, steady, Paint!

0
geplaatst: 29 maart 2010, 22:03 uur
Leuk, scriptie schrijven...
Maar aangename bezigheid inderdaad.
Alleen MS - aaah, niet dat allemaal inkleuren!! - Paint is tóch minder.

Maar aangename bezigheid inderdaad.
Alleen MS - aaah, niet dat allemaal inkleuren!! - Paint is tóch minder.

0
geplaatst: 29 maart 2010, 22:44 uur
En dan nog vergeten om BEATLES met hoofdletters te schrijven ook 

0
geplaatst: 29 maart 2010, 22:53 uur
Ik was in een creatieve bui en heb mezelf wat artistieke vrijheid gegeven.

0
geplaatst: 29 maart 2010, 22:56 uur
................... ..................... .......................................... ...................
............................... ................ .......... ................ ............................
............... ................................................. ......................... ............
........ .................................... .................................. .......................
..................... .................. ............................. .................. ...............
........... .......................... ........................ ............................ ............
................ .......................... ....................... .................... ................
................... ......................... ............................. .................. ..........
............ ................. ........................ ................................ ................
............. ..................................... ...................... ..................... ........... ...... ...... ....... ....................... .............. ............. ....... ......
...... ....... ............. .......... ......The Beatles
................. .................. ................ ...................... ................ ........... ....... ........
.............. .................... ................ ...................... ........................ ............... ................ .............. ................... ............... ................ ...
......... .................... .......................... .................. ............. ........... ................ ............. ........................ ....................... ..................... ........
.............. ............... ............. ............. ................... ...................... ............. ....................... ..................... ...... ...................... ........... ..........
... ................... ....................... ................................ ............... .........
Zo lijkt-ie ook al best wel
EDIT: even geruild van plek, nu is mijn bericht wel wit
............................... ................ .......... ................ ............................
............... ................................................. ......................... ............
........ .................................... .................................. .......................
..................... .................. ............................. .................. ...............
........... .......................... ........................ ............................ ............
................ .......................... ....................... .................... ................
................... ......................... ............................. .................. ..........
............ ................. ........................ ................................ ................
............. ..................................... ...................... ..................... ........... ...... ...... ....... ....................... .............. ............. ....... ......
...... ....... ............. .......... ......The Beatles
................. .................. ................ ...................... ................ ........... ....... ........
.............. .................... ................ ...................... ........................ ............... ................ .............. ................... ............... ................ ...
......... .................... .......................... .................. ............. ........... ................ ............. ........................ ....................... ..................... ........
.............. ............... ............. ............. ................... ...................... ............. ....................... ..................... ...... ...................... ........... ..........
... ................... ....................... ................................ ............... .........
Zo lijkt-ie ook al best wel

EDIT: even geruild van plek, nu is mijn bericht wel wit

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 maart 2010, 12:12 uur
Haha, die White Album, echt slecht. 
Ik ga dit topic in de gaten houden, zitten leuke afbeeldingen tussen.

Ik ga dit topic in de gaten houden, zitten leuke afbeeldingen tussen.
0
geplaatst: 30 maart 2010, 12:53 uur
Leuk idee, er zitten echt goede dingen tussen. Als mijn examens voorbij zijn zal ik ook eens een kans wagen
@KampF: fantastische hoes, die van Sigur Ros. Ik herinner me dat ik die vroeger altijd probeerde na te tekenen
De muziek zelf is natuurlijk ook goed 
@KampF: fantastische hoes, die van Sigur Ros. Ik herinner me dat ik die vroeger altijd probeerde na te tekenen
De muziek zelf is natuurlijk ook goed 
0
sxesven
geplaatst: 31 maart 2010, 23:16 uur
Jammer dat deze naar de games is verdwenen; zolang het nog geen game is, mag 'ie dan misschien terug? Is 'ie wat makkelijker in de updates te vinden. Ik was 'm zelf al kwijt.

0
jeko
geplaatst: 1 april 2010, 12:56 uur
Knap gedaan allemaal. geen idee hoe jullie dat voor elkaar krijgen. 

0
geplaatst: 1 april 2010, 13:35 uur
Netjes sxesven, volgens mij heb je al aardig wat uurtjes met paint gespendeerd 

0
sxesven
geplaatst: 1 april 2010, 20:06 uur
Meest recente geresized naar 200 en dan die en MuMe-plaatje onder elkaar (naast elkaar lukt niet op MuMe), eens zien hoe dat uitpakt 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 april 2010, 20:19 uur
Ik vind die Paint hoezen soms eigenlijk leuker dan de originele hoezen. 

0
geplaatst: 2 april 2010, 10:42 uur

We beginnen eenvoudig (en ik vrees dat het daar ook bij blijft
)
0
geplaatst: 2 april 2010, 10:48 uur
The Dismemberment Plan - Emergency & I
Lelijke cover, maar om te maken net zo leuk als de muziek zelf. Maar gelijk in 200x200, in het groot is ie niet zo...

Lelijke cover, maar om te maken net zo leuk als de muziek zelf. Maar gelijk in 200x200, in het groot is ie niet zo...

* denotes required fields.