MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Platenhoezen in Paint

zoeken in:
sxesven
Lopend topic op een ander forum dat ik bezoek, gemodelleerd naar bijvoorbeeld Paint My Album - paintmyalbum.net. In een notendop: Painten die hoezen! Gooi gerust de originelen erbij ter illustratie.

Wat al gemaakte Paints van ondergetekende om mee af te trappen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ready, steady, Paint!

Gallow

(afbeelding)

sxesven
Vet!

Gallow
netjes

(afbeelding)

Niet te moeilijk beginnen Aangenaam tijdverdrijf dit.

(afbeelding)

Die Perfect From Now On

Leuk, scriptie schrijven...
Maar aangename bezigheid inderdaad.
Alleen MS - aaah, niet dat allemaal inkleuren!! - Paint is tóch minder.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En dan nog vergeten om BEATLES met hoofdletters te schrijven ook

MAS
OldRottenhat schreef:
En dan nog vergeten om BEATLES met hoofdletters te schrijven ook

Ik was in een creatieve bui en heb mezelf wat artistieke vrijheid gegeven.

................... ..................... .......................................... ...................
............................... ................ .......... ................ ............................
............... ................................................. ......................... ............
........ .................................... .................................. .......................
..................... .................. ............................. .................. ...............
........... .......................... ........................ ............................ ............
................ .......................... ....................... .................... ................
................... ......................... ............................. .................. ..........
............ ................. ........................ ................................ ................
............. ..................................... ...................... ..................... ........... ...... ...... ....... ....................... .............. ............. ....... ......
...... ....... ............. .......... ......
The Beatles

................. .................. ................ ...................... ................ ........... ....... ........
.............. .................... ................ ...................... ........................ ............... ................ .............. ................... ............... ................ ...
......... .................... .......................... .................. ............. ........... ................ ............. ........................ ....................... ..................... ........
.............. ............... ............. ............. ................... ...................... ............. ....................... ..................... ...... ...................... ........... ..........
... ................... ....................... ................................ ............... .........

Zo lijkt-ie ook al best wel

EDIT: even geruild van plek, nu is mijn bericht wel wit

sxesven

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Hier ben ik echt lang mee bezig geweest, maar geniet ervan

Wow, heel vet gedaan. Die details

(afbeelding)

Kunnen we hier geen game van maken?

Stijn_Slayer
Haha, die White Album, echt slecht.

Ik ga dit topic in de gaten houden, zitten leuke afbeeldingen tussen.

Leuk idee, er zitten echt goede dingen tussen. Als mijn examens voorbij zijn zal ik ook eens een kans wagen

@KampF: fantastische hoes, die van Sigur Ros. Ik herinner me dat ik die vroeger altijd probeerde na te tekenen De muziek zelf is natuurlijk ook goed

sxesven
Jammer dat deze naar de games is verdwenen; zolang het nog geen game is, mag 'ie dan misschien terug? Is 'ie wat makkelijker in de updates te vinden. Ik was 'm zelf al kwijt.

(afbeelding)

sxesven

(afbeelding)

jeko
Knap gedaan allemaal. geen idee hoe jullie dat voor elkaar krijgen.

Netjes sxesven, volgens mij heb je al aardig wat uurtjes met paint gespendeerd

sxesven

(afbeelding)

sxesven
Meest recente geresized naar 200 en dan die en MuMe-plaatje onder elkaar (naast elkaar lukt niet op MuMe), eens zien hoe dat uitpakt

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Ik vind die Paint hoezen soms eigenlijk leuker dan de originele hoezen.

(afbeelding)

(afbeelding)

We beginnen eenvoudig (en ik vrees dat het daar ook bij blijft )

The Dismemberment Plan - Emergency & I

Lelijke cover, maar om te maken net zo leuk als de muziek zelf. Maar gelijk in 200x200, in het groot is ie niet zo...

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.