MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Single Clash

zoeken in:
Car
6-1

Zorin
7-1

Justus18 schreef:
Omdat inmiddels algemeen bekend moet zijn dat Child in Time geen origineel nummer is. Het nummer toeschrijven aan It's A Beautiful Day schijnt ook weer niet goed te zijn, maar het blijft jatwerk.
.

ow excuus ik dacht dat het bij dit spelletje om het beste nummer ging maar dat is dus niet het geval...

vigil schreef:
(quote)

ow excuus ik dacht dat het bij dit spelletje om het beste nummer ging maar dat is dus niet het geval...

Natuurlijk gaat het om het beste nummer, maar elke beoordeling vindt plaats in een referentiekader. "Smoke" en "Child" heb ik lang min of meer gelijkwaardig gevonden, totdat ik kennismaakte met "Bombay Calling", dat wat mij betreft het beste nummer van It's A Beautiful Day is. Maar zoals een cover beter kan zijn dan het origineel, zou het zomaar kunnen dat iemand die eerst "Bombay Calling" heeft gehoord en pas daarna luisterde naar "Child InTime", de laatste beter vindt. Ik vind dat onwaarschijnlijk, maar smaken verschillen. En als het al zo is, het haalt net dat "gouden randje" van Child in Time weg.

10-3

Omdat mijn connecties op het ECMWF.int (langere termijnsweervoorspellingen) me verzekeren dat we een fijne nazomer gaan krijgen - een leuke NL-summer clash:

Galaxy Lin - Long Hot Summer vs The Outsiders - Summer's Here

1-2

One point for Robbie van Leeuwen's geweldige band.

Zorin
5-3

tangmaster
5-4

Winnaars Greatest Hits 1962 en 1963.

Tornados - Telstar vs Ronettes - Be My Baby

Zorin
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 07:23 uur

geplaatst: vandaag om 07:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.