Muziek / Muziekgames / Single Clash
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2010, 21:00 uur
0-3-3
Vreselijk wat een paring: Marvin aan Mozzer en Jimbo; met pijn in 't hart wint Jimbo
Vreselijk wat een paring: Marvin aan Mozzer en Jimbo; met pijn in 't hart wint Jimbo
0
geplaatst: 7 juni 2010, 21:58 uur
1-6-5
Wat raar dat Marvin niet meer stemmers krijgt, steekt mijn inziens met kop en schouders boven die andere twee tracks.
Wat raar dat Marvin niet meer stemmers krijgt, steekt mijn inziens met kop en schouders boven die andere twee tracks.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 23:19 uur
3-8-6
Wat wordt het mooiste soul-nummer aller tijden hier ondergewaardeerd, zeg.
Wat wordt het mooiste soul-nummer aller tijden hier ondergewaardeerd, zeg.

0
geplaatst: 7 juni 2010, 23:35 uur
Deze uitspraak is niet ex cathedra en als zodanig niet hittebestendig; Sittin' on the Dock of the Bay moet je ook niet wegvlakken en ik heb er meer - maar niet bij de hand. Het album is wel een topalbum. Eigenlijk had ik ook wel Marvin kunnen stemmen, maar ja Riders .... is zo mooi weemoedig.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 23:37 uur
Het album What's Going On heeft wel een erg hoog gaapgehalte. Het nummer zelf is wel mooi, maar valt wat mij betreft toch in het niet bij het pareltje van the Doors.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 juni 2010, 23:40 uur
En samen met 1 van de allermooiste nummers die The Smiths hebben gemaakt, je kunt maar 1 keuze maken 

0
geplaatst: 8 juni 2010, 00:00 uur
Ik vind ze alle 3 prachtig maar moet nu eenmaal een keuze maken.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 00:19 uur
Tribal Gathering schreef:
Het album What's Going On heeft wel een erg hoog gaapgehalte. Het nummer zelf is wel mooi, maar valt wat mij betreft toch in het niet bij het pareltje van the Doors.
"Gaap" zou ik Gay niet noemen. We verschillen wel eens meer van inzicht ("huis-tuin-en-keuken jazz" - your words bij Kind of Blue); maar goed vraag het me op een ander moment en ik vind het een braaf album (maar wat is mis met braaf? met braafzijn verdiende je vroeger toch je sinterklaaskedootjes?). Bovendien Mozzer en zijn trawanten hangen mij af en toe ook de keel uit.
Tja en dan draai je gewoon een album ff niet - herontdekken is dan weer leuk.
Oor - en met hen ben ik het doorgaans niet eens - benoemde het album tot het (pop)album van de eeuw - volgens mij in het laatste nummer voor de eeuwwende.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 00:58 uur
Dan had er A Change is Gonna Come moeten staan van Sam Cooke.......
Anyway
4-8-7
0
geplaatst: 8 juni 2010, 12:29 uur
There Is a Light That Never Goes Out wint.
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
versus
The Waterboys - The Whole of the Moon
Ik kan alvast niet kiezen.
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
versus
The Waterboys - The Whole of the Moon
Ik kan alvast niet kiezen.
* denotes required fields.