Muziek / Muziekgames / Favoriete plaatkant
zoeken in:
0
wijsneus
geplaatst: 26 mei 2010, 13:11 uur
Nadere/exacte invulling volgt nog, maar hierbij de aftrap :
Kies je favoriete plaatkant :
Hierbij ga ik uit van de oospronkelijke release op vinyl !
Dus een soort Album-clash, maar dan net even anders, kies je favoriete plaatzijde : 1 of 2
.

kant 1 :
1. Speak to Me
2. Breathe
3. On the Run
4. Time
5. The Great Gig in the Sky
vs.
kant 2 :
6. Money
7. Us and Them
8. Any Colour You Like
9. Brain Damage
10. Eclipse
tot de 10 punten, of 24 uurs regel.
Kies je favoriete plaatkant :
Hierbij ga ik uit van de oospronkelijke release op vinyl !
Dus een soort Album-clash, maar dan net even anders, kies je favoriete plaatzijde : 1 of 2
.

kant 1 :
1. Speak to Me
2. Breathe
3. On the Run
4. Time
5. The Great Gig in the Sky
vs.
kant 2 :
6. Money
7. Us and Them
8. Any Colour You Like
9. Brain Damage
10. Eclipse
0
Zorin
geplaatst: 26 mei 2010, 13:39 uur
4-2 (voor mij ong. even sterk)
leuke variant deze game inderdaad; ook dat van die originele vinyl kan met al die remasters e.d. tegenwoordig....
leuke variant deze game inderdaad; ook dat van die originele vinyl kan met al die remasters e.d. tegenwoordig....
0
geplaatst: 26 mei 2010, 14:16 uur
GrafGantz schreef:
Bij mij ook, maar volgens mij stem je dan toch echt verkeerd
(quote)
Bij mij ook, maar volgens mij stem je dan toch echt verkeerd
Money staat toch op kant 2

0
Ruby1966
geplaatst: 26 mei 2010, 14:46 uur
Ik denk dat Graf bedoelt dat juist het feit dat Money op kant 2 staat, voor hem de doorslag geeft om op kant 1 te stemmen 

0
wijsneus
geplaatst: 26 mei 2010, 15:28 uur
Ruby1966 schreef:
Ik denk dat Graf bedoelt dat juist het feit dat Money op kant 2 staat, voor hem de doorslag geeft om op kant 1 te stemmen
O, op die manier !
Ik heb um door

0
geplaatst: 26 mei 2010, 15:36 uur
Ruby is als enige wakker hier. Money is een van m'n minst favoriete Floyd tracks, vandaar.
0
Zorin
geplaatst: 26 mei 2010, 15:41 uur
Money gaf voor mij net de doorslag om op kant twee te stemmen; ken uw klassiekers. 

0
wijsneus
geplaatst: 26 mei 2010, 16:37 uur

Spelregels :
1.
2.
eenieder is vrij om een album te kiezen, geef graag even de onderverdeling van kant 1 en kant 2 aan zoals in mijn openingspost, dat is duidelijker voor de deelnemers.
3.
NIET doorgaan als een plaatkant de 10 punten gehaald heeft, kies dan zelf voor een VOLGEND bekend album !
4.
niet teveel gezeur; het is maar een spelleke tenslotte, en er kan er maar 1 winnen.
5.
graag even de winnende plaatkant vermelden, en later toevoegen aan de lijst met rondewinnaars.
Laten we eerst een groot aantal bekende albums doen, en later met de winnaars een soort KO spelen, ik brainstorm nog een dag of 2, en dan laat ik weten hoe we met dit spel verder gaan.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 16:50 uur
wijsneus, mag je ook nieuwe albums die ook op lp zijn uitgekomen erbij zetten?
* denotes required fields.