Muziek / Muziekgames / Artist Clash
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2011, 22:33 uur
5-2
OMD is überhaupt zwakker dan Dave en Annie. OMD heeft een enkel leuk tot geweldig nummer geproduceerd, maar Eurythmics...boy oh boy
OMD is überhaupt zwakker dan Dave en Annie. OMD heeft een enkel leuk tot geweldig nummer geproduceerd, maar Eurythmics...boy oh boy

0
Coys
geplaatst: 9 juli 2011, 14:23 uur
0-1
Ken van Galaxie maar 1 album, maar op basis daarvan bevalt de sound van Slowdive mij meer.
Ken van Galaxie maar 1 album, maar op basis daarvan bevalt de sound van Slowdive mij meer.
0
geplaatst: 14 juli 2011, 17:59 uur
Queen of soul vs queen of disco vs queen of pop
Aretha Franklin vs Donna Summer vs Madonna
Aretha Franklin vs Donna Summer vs Madonna
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:14 uur
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:14 uur
Simpelweg omdat ik het niet goed vind. Aretha Franklin valt nog wel mee, je hebt ook van die gladde soul.
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:19 uur
Precies, wat toen R&B werd genoemd. Wat nu R&B wordt genoemd heb ik ook weinig mee.
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:22 uur
jasper1991 schreef:
Simpelweg omdat ik het niet goed vind. Aretha Franklin valt nog wel mee, je hebt ook van die gladde soul.
Dus als je iets niet goed vind is het meteen fout
Ik kan ook zeggen dat Post Rock Fout is omdat ik er niet van Houd
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:26 uur
Kom op, disco en gladde soul zijn toch gewoon foute genres? Als er eens een goed nummer tussenzit, noem ik dat: goedfout.
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:27 uur
Opmerking: R&B sloeg in de jaren '50 op rhythm & blues en was allesbehalve glad (de voorloper van soul) zoals bv. Ray Charles, Fats Domino, Lloyd Price, Ike Turner ... Vanaf de jaren '90 slaat R&B (arrenbie) op een gelikte vorm van soul (Whitney Houston, Mary J. Blige, Beyoncé ...).
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:28 uur
jasper1991 schreef:
Kom op, disco en gladde soul zijn toch gewoon foute genres? Als er eens een goed nummer tussenzit, noem ik dat: goedfout.
Ja maar Aretha Franklin is toch geen gladde soul

0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:29 uur
Soul een fout genre. 
Volgens mij staat over het algemeen power metal veel meer te boek als een fout genre. Oké, flauw om je daarop aan te vallen, maar het is wel waar. Soul wordt over het algemeen helemaal niet als fout gezien, en de hoogtepunten in de soul (What's Going On, Songs in the Key of Life) staan vaak hoog in de toplijsten van allerhande sites en tijdschriften. Ik heb geen idee hoe je erbij komt dat het een fout genre zou zijn behalve dat je het zelf niks vindt?
En tja, gladde soul... zo kan je dat bij elk genre natuurlijk wel doen. Rock is niet fout, maar rock a la Bon Jovi wel, enz.

Volgens mij staat over het algemeen power metal veel meer te boek als een fout genre. Oké, flauw om je daarop aan te vallen, maar het is wel waar. Soul wordt over het algemeen helemaal niet als fout gezien, en de hoogtepunten in de soul (What's Going On, Songs in the Key of Life) staan vaak hoog in de toplijsten van allerhande sites en tijdschriften. Ik heb geen idee hoe je erbij komt dat het een fout genre zou zijn behalve dat je het zelf niks vindt?
En tja, gladde soul... zo kan je dat bij elk genre natuurlijk wel doen. Rock is niet fout, maar rock a la Bon Jovi wel, enz.
0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:34 uur
Wat jij noemt vind ik best oke, maar als ik denk aan soul denk ik hieraan.
* denotes required fields.