Muziek / Muziekgames / Artist Clash
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2012, 09:31 uur
2-1 zeker weten (tevens een stem voor de Genesis periode zonder Gabriel) 
Waar is Hans Brouwer toch gebleven?

Waar is Hans Brouwer toch gebleven?

0
geplaatst: 21 maart 2012, 12:19 uur
6-3
Allebei geweldige zangers, maar wat ik solo ken van Gabriel vind ik dat toch beter dan dat van Collins.
Allebei geweldige zangers, maar wat ik solo ken van Gabriel vind ik dat toch beter dan dat van Collins.
0
geplaatst: 25 maart 2012, 13:31 uur
Stemmen voor Katy Perry? Kom nou, ze komt niet eens aan de hielen van Katie Melua.
0
geplaatst: 25 maart 2012, 13:33 uur
Maar ze ziet er zoveel beter uit
Oh sorry da's niet dit topic.
Nja...Melua heeft twee prachtsongs, maar de rest van haar oeuvre ligt me niet zo. En Katy Perry? Och het is dansbaar.
Maar wees gerust Luc, Melua zal deze battle...op MuMe vast wel winnen.
Oh sorry da's niet dit topic.
Nja...Melua heeft twee prachtsongs, maar de rest van haar oeuvre ligt me niet zo. En Katy Perry? Och het is dansbaar.
Maar wees gerust Luc, Melua zal deze battle...op MuMe vast wel winnen.
0
geplaatst: 25 maart 2012, 13:35 uur
Mijn god, wat een verschrikkelijke battle. De tweede meent het iets minder serieus heb ik het idee...
1-3
1-3
0
geplaatst: 31 maart 2012, 21:24 uur
LucM schreef:
Stemmen voor Katy Perry? Kom nou, ze komt niet eens aan de hielen van Katie Melua.
Ik vind Katy Perry veel leuker (ook qua muziek ja) dan Katie Melua. Katie Melua maakt vrij saaie, doorsnee muziek die het ene oor gaat en het andere oor uit, terwijl Katy Perry tenminste nog watl leuke popnummers heeft. Ook qua zang geef ik overigens de voorkeur aan Katy Perry.
* denotes required fields.