MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artist Clash

zoeken in:
2-1 zeker weten (tevens een stem voor de Genesis periode zonder Gabriel)

Waar is Hans Brouwer toch gebleven?

3-2

5-3

6-3

Allebei geweldige zangers, maar wat ik solo ken van Gabriel vind ik dat toch beter dan dat van Collins.

Yann Samsa
9-3 eitje

Typhoon Vs. Opgezwolle

Twee Katy's tegenover elkaar.

Katie Melua vs Katy Perry

1-0

1-2

Stemmen voor Katy Perry? Kom nou, ze komt niet eens aan de hielen van Katie Melua.

Maar ze ziet er zoveel beter uit
Oh sorry da's niet dit topic.
Nja...Melua heeft twee prachtsongs, maar de rest van haar oeuvre ligt me niet zo. En Katy Perry? Och het is dansbaar.

Maar wees gerust Luc, Melua zal deze battle...op MuMe vast wel winnen.

Mijn god, wat een verschrikkelijke battle. De tweede meent het iets minder serieus heb ik het idee...

1-3

2-3

Katie Melua is prima

The God Machine Vs. The Mars Volta

LucM schreef:
Stemmen voor Katy Perry? Kom nou, ze komt niet eens aan de hielen van Katie Melua.

Ik vind Katy Perry veel leuker (ook qua muziek ja) dan Katie Melua. Katie Melua maakt vrij saaie, doorsnee muziek die het ene oor gaat en het andere oor uit, terwijl Katy Perry tenminste nog watl leuke popnummers heeft. Ook qua zang geef ik overigens de voorkeur aan Katy Perry.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:01 uur

geplaatst: vandaag om 04:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.