Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 september 2010, 18:23 uur
Echt wel. 
En niet vanuit anti-radiohead oogpunt hoor, want I Feel Funky is gewoon één vet nummer

En niet vanuit anti-radiohead oogpunt hoor, want I Feel Funky is gewoon één vet nummer

0
Yann Samsa
geplaatst: 17 september 2010, 18:27 uur
DjFrankie schreef:
over Hurt:
Ik ga voor de NIN cover
over Hurt:
Ik ga voor de NIN cover
Het is Cash die de cover speelt...
0
geplaatst: 17 september 2010, 18:31 uur
DjFrankie schreef:
is mijn nominatie, ik heb weinig met hip hop en soul, maar dit is echt een geweldig nummer
(quote)
is mijn nominatie, ik heb weinig met hip hop en soul, maar dit is echt een geweldig nummer
Ik denk dat je dan wel iets met hiphop hebt, alleen weet je dat zelf nog niet. Als je The Seed 2.0 leuk vindt, dan is er nog heel veel meer wat waarschijnlijk in je straatje past.
0
geplaatst: 17 september 2010, 18:43 uur
Muddy Waters - I Just Want to Make Love to... vs. Pearl Jam- Corduroy
0
geplaatst: 17 september 2010, 18:46 uur
Track van Pearl Jam kende ik al, niet echt van onder de indruk. I Just Want to Make Love to You daarentegen: 
1-1

1-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 september 2010, 18:48 uur
Ferre Clabau schreef:
Het is Cash die de cover speelt...
(quote)
Het is Cash die de cover speelt... Zeg ik toch het ging toch over Cash met z'n NIN cover Hurt

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 september 2010, 18:49 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik denk dat je dan wel iets met hiphop hebt, alleen weet je dat zelf nog niet. Als je The Seed 2.0 leuk vindt, dan is er nog heel veel meer wat waarschijnlijk in je straatje past.
(quote)
Voor de volgende super tiptopper dan Rob ??
0
geplaatst: 17 september 2010, 19:00 uur
5-1 (bij een 4-1 van Zorin)
N.B.: de gelinkte versie vind ik wat minder, maar het blijft een geweldig nummer
N.B.: de gelinkte versie vind ik wat minder, maar het blijft een geweldig nummer
0
geplaatst: 17 september 2010, 19:01 uur
Jezus, die van Pearl Jam doet me wel heel erg denken aan Di-Rect. 
6-1

6-1
0
geplaatst: 17 september 2010, 19:09 uur
Dit ging me te snel. Geen links en dat nummer van Slint duurt al 9 minuten.
0
Lukk0
geplaatst: 17 september 2010, 19:13 uur
Het is wel een nummer dat wat mij betreft staat of valt met de rest van het album. Als je het zo los luistert mist het iets van zijn impact, binnen het album valt het allemaal veel beter op zijn plaats. Good Morning, Captain vind ik dan meer een nummer om eens los op te zetten, dat biedt meer een op zichzelf staande ervaring.
0
geplaatst: 17 september 2010, 19:14 uur
Natuurlijk heb ik het gelijk opgezet en het is nog bezig. Er zit een leuk stukkie in zo tussen minuut 7 en 8, maar verder vind ik het niks.
2-5
2-5
* denotes required fields.