Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2010, 15:21 uur
Het zou toch ook gewoon kunnen dat Cold Sweat is doorgegaan omdat het zo'n goed nummer is? Altijd als een hiphopnummer in zo'n soort spelletjes eruit word gespeeld, zijn er altijd wel een aantal mensen die andere deelnemers ervan verwijten hiphophaters te zijn.
Ik, bijvoorbeeld, ben geen hiphophater, ik ben een James Brown fan

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 juni 2010, 17:48 uur
Caravan - Nine Feet Underground vs. Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea
YouTube - Caravan - Nine Feet Underground {Part 1 of 3} vs YouTube - Songs ... : Neutral Milk Hotel-In the Aeroplane Over the Sea
YouTube - Caravan - Nine Feet Underground {Part 1 of 3} vs YouTube - Songs ... : Neutral Milk Hotel-In the Aeroplane Over the Sea
0
geplaatst: 26 juni 2010, 18:07 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 juni 2010, 18:10 uur
3-0 Lang nummer van caravan en dat is pas part 1 

0
geplaatst: 26 juni 2010, 18:18 uur
deric raven schreef:
Willard Grant Conspiracy door
En dat tegen het ook niet misselijke nummer van PJ Harvey.
Fijn dat deze artiest langzaam aan meer ontdekt wordt.
Willard Grant Conspiracy door

En dat tegen het ook niet misselijke nummer van PJ Harvey.
Fijn dat deze artiest langzaam aan meer ontdekt wordt.
Nog bedankt voor het nomineren van dat nummer in de alternatieve song top 128, een van mijn mooiste ontdekkingen dit jaar

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 juni 2010, 18:20 uur
chevy93 schreef:
Ongeveer 25 minuten. Is opzich geen uniek lang nummer.
Ongeveer 25 minuten. Is opzich geen uniek lang nummer.
zeker niet uniek maar ik kende dit niet, en wil je toch juist mee stemmen dan eerst ff luisteren
0
Lukk0
geplaatst: 26 juni 2010, 19:13 uur
4-3
Neutral Milk Hotel weet meer in 3 minuten te stoppen dan Caravan in 25, en dat is veelzeggend.
Neutral Milk Hotel weet meer in 3 minuten te stoppen dan Caravan in 25, en dat is veelzeggend.
* denotes required fields.