Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2010, 01:05 uur
4-0 Het is mijn kennismaking met Arcade Fire en ik moet toegeven dat het net iets beter klinkt dan R.E.M. Die vind ik waardeloos, maar Evanescence is nog slechter.
0
geplaatst: 21 september 2010, 01:19 uur
4-1
Ik vind Arcade Fire geweldig, maar in No Cars Go hoor ik niet de genialiteit die andere MMers er blijkbaar wel in horen.
My Immortal vind ik een schitterend nummer
(helaas zal het nummer wel kansloos blijken in deze battle
)
Ik vind Arcade Fire geweldig, maar in No Cars Go hoor ik niet de genialiteit die andere MMers er blijkbaar wel in horen.
My Immortal vind ik een schitterend nummer
(helaas zal het nummer wel kansloos blijken in deze battle
)
0
geplaatst: 21 september 2010, 01:42 uur
Emmylou Harris - Boulder to Birmingham vs. Otis Redding - Try a Little Tenderness
Voor mij de meest verschrikkelijke loting uit de eerste ronde. Twee absolute toppers die het allebei verdienen om vele ronden verder te komen.

Ik zet mijn geld op Otis, maar mijn hart ligt bij Emmylou en die krijgt dan ook mijn stem:
1-0
Voor mij de meest verschrikkelijke loting uit de eerste ronde. Twee absolute toppers die het allebei verdienen om vele ronden verder te komen.

Ik zet mijn geld op Otis, maar mijn hart ligt bij Emmylou en die krijgt dan ook mijn stem:
1-0
0
geplaatst: 21 september 2010, 02:10 uur
Ik kan me voorstellen dat je op Otis Redding stemt, maar vergeet niet te luisteren naar het nummer van Emmylou Harris. Haar verwerking van de (veel te vroege) dood van Gram Parsons. Zóóó mooi!!!! 

0
geplaatst: 21 september 2010, 02:13 uur
Kees-Jan schreef:
Ik kan me voorstellen dat je op Otis Redding stemt, maar vergeet niet te luisteren naar het nummer van Emmylou Harris. Zóóó mooi!!!!
Ik kan me voorstellen dat je op Otis Redding stemt, maar vergeet niet te luisteren naar het nummer van Emmylou Harris. Zóóó mooi!!!!
Ik heb geluisterd, kende het niet en vond het best mooi. Maar kan naar mijn mening echt niet tippen aan OTIS!
0
geplaatst: 21 september 2010, 02:20 uur
Kees-Jan schreef:
Ik kan me voorstellen dat je op Otis Redding stemt, maar vergeet niet te luisteren naar het nummer van Emmylou Harris. Haar verwerking van de (veel te vroege) dood van Gram Parsons. Zóóó mooi!!!!
Emmylou wint het met groot gemak van de meeste nummers, maar dus niet van Otis, OK?
0
Yann Samsa
geplaatst: 21 september 2010, 07:51 uur
Justus18 schreef:
Edit: 2 Metallica's achter elkaar en dan gaat de slechtere door. Typisch voor een K.O.
Edit: 2 Metallica's achter elkaar en dan gaat de slechtere door. Typisch voor een K.O.
Volkomen mee eens. Verder valt op hoe het 'Metal' genre hier echt niet geliefd is. Al 8 van mijn nummers zien passeren; 6 (niet-Heavy) allemaal door, de twee hardere (...AndJusticeForAll en BlackVoyage) niet. Daarbij komen nog steeds comments als 'hoofdpijn' e.d.

0
geplaatst: 21 september 2010, 09:26 uur
Ferre Clabau schreef:
Daarbij komen nog steeds comments als 'hoofdpijn' e.d.
Ja sorry, ik bedoelde: Ik vind het geweldig om er naar te luisteren. Ik zeg gewoon wat ik voel bij een nummer.....Daarbij komen nog steeds comments als 'hoofdpijn' e.d.
* denotes required fields.