MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:
Coys
1-1

4-2, wel luister allemaal dat epitaph

DjFrankie (moderator)
Etiul schreef:
4-2, wel luister allemaal dat epitaph

Ken ik al geweldig nummer

4-3

Zorin
Die van LC is toch beter/mooier; werkelijk adembenemend bijna, itt tot die 'progrock' van KC....(ieder zijn ding overigens)

4-4 allebei geweldig

5-4

Maar KC vind ik ook wel goed.

Edit: Titmeisters post kwam terwijl ik de mijne aan het maken was, dus de vorige KO is nog niet beslist. Hier toch alvast de links, heb ze nu toch al opgezocht.

David Crosby Cowboy Movie vs. Cymande - For Baby Ooh

ff opletten Sander, de vorige is nog niet voorbij, staat nu 5-4

Zorin schreef:
Die van LC is toch beter/mooier; werkelijk adembenemend bijna, itt tot die 'progrock' van KC....(ieder zijn ding overigens)

Wel geluisterd dan Zorin? Om Epitaph weg te zetten als 'die progrock', vind ik jammer. Dit nummer is van een zeldzame schoonheid zoals zelfs KC ze in mijn ogen verder niet gemaakt heeft.
Adembenemend lijkt me juist voor dit nummer de juiste term.

johannesA
Titmeister schreef:
ff opletten Sander, de vorige is nog niet voorbij, staat nu 5-4

5-5

Etiul schreef:
(quote)

Wel geluisterd dan Zorin? Om Epitaph weg te zetten als 'die progrock', vind ik jammer. Dit nummer is van een zeldzame schoonheid zoals zelfs KC ze in mijn ogen verder niet gemaakt heeft.
Adembenemend lijkt me juist voor dit nummer de juiste term.

Dit moet ik onderschrijven, prachtig nummer van KC. Staat ook mijlenver van de soms gefreakte prog die ze later regelmatig lieten horen...

Zorin
Ik ken die debuutplaat van KC wel, maar ben er niet kapot van; zoals gezegd, ieder zijn voorkeur.

6-6 sterkste match-up tot nu toe

tangmaster
6-7

Ludwig
8-7

8-8, LC is ook mooi, maar Epitaph is buitencategorie.

Aldus:

David Crosby Cowboy Movie vs. Cymande - For Baby Ooh

1-0

'Even' die van David Crosby checken...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.