Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 11:00 uur
Dat nummer van Ponk Floyd vind ik inderdaad ook vervelend, zo lang vooral
. Lijkt een beetje op The Replacements. De nummers van Pink Floyd daarintegen kunnen me over het algemeen niet lang genoeg duren. 
0
Zorin
geplaatst: 13 oktober 2010, 12:29 uur
119. Marillion - Kayleigh vs. Porcupine Tree - Anesthetize
1-0
1-0
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 13:43 uur
Etiul schreef:
Gaat inderdaad nergens over. Stelletje Pink Floyd haters. De objectiviteit is weer ver te zoeken.
Nee, jullie hoeven nu niet te gaan melden dat smaak subjectief is bla, bla bla. En dat de vorm van het spelletje er voor zorgt dat sommige nummers het af leggen tegen minder goden omdat de nummers afhankelijk zijn van de op dat moment aanwezige users bla bla bla.
The great curve is door gegaan omdat we hier te maken hebben met Pink Floyd haters en niet omdat het nu zo'n geweldig nummer is dat het op genialiteit wint van Shine On. Punt.
(quote)
Gaat inderdaad nergens over. Stelletje Pink Floyd haters. De objectiviteit is weer ver te zoeken.
Nee, jullie hoeven nu niet te gaan melden dat smaak subjectief is bla, bla bla. En dat de vorm van het spelletje er voor zorgt dat sommige nummers het af leggen tegen minder goden omdat de nummers afhankelijk zijn van de op dat moment aanwezige users bla bla bla.
The great curve is door gegaan omdat we hier te maken hebben met Pink Floyd haters en niet omdat het nu zo'n geweldig nummer is dat het op genialiteit wint van Shine On. Punt.
Ach ja, elke grote band ontkomt er niet aan om een keer op de schopstoel te zitten. Queen heeft er op deze site heel lang last van gehad, The Cure ook, nu is het kennelijk de beurt aan Pink Floyd. Ik snap persoonlijk wel dat er mensen zijn aan wie de lang uitgesponnen composities als Shine On... en Dogs niet besteed zijn. Gelukkig is de laatste wel door, een van de allerbeste PF-nummer imo.
En DJ Shadow gelukkig ook door, waardoor er tenminste één nominatie van mij (buiten de veilige Lou Reed en Bill Withers) de volgende ronde haalt...
0
Coys
geplaatst: 13 oktober 2010, 13:48 uur
120. Nick Drake - Fruit Tree vs. Nina Simone - Mississippi Goddamn
0
Coys
geplaatst: 13 oktober 2010, 14:26 uur
121. Mama's & The Papas, The - California Dreamin' vs. Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat
0-1
0-1
* denotes required fields.