MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:
Zorin
125. Don McLean - American Pie vs. The Veils - Nux Vomica

Etiul schreef:
(quote)

Gaat inderdaad nergens over. Stelletje Pink Floyd haters. De objectiviteit is weer ver te zoeken.

Nee, jullie hoeven nu niet te gaan melden dat smaak subjectief is bla, bla bla. En dat de vorm van het spelletje er voor zorgt dat sommige nummers het af leggen tegen minder goden omdat de nummers afhankelijk zijn van de op dat moment aanwezige users bla bla bla.

The great curve is door gegaan omdat we hier te maken hebben met Pink Floyd haters en niet omdat het nu zo'n geweldig nummer is dat het op genialiteit wint van Shine On. Punt.

Pink Floyd haters? Ik heb het album Wish You Were Here gewoon op 4* staan en op The Great Curve gestemd. Wat een onzin, zeg.

chevy93 schreef:
(quote)
Als een daarvan High Hopes is, hoef je Pink Frost niet te kennen.

Er wordt eerst gezeken over zogenaamde Pink Floyd haters. Maar dit is natuurlijk het andere uiterste. Jezus, Pink Floyd is geen heilige band hoor... Erg jammer zulke reacties van Etiul en Chevy.

4-3.

Arrie schreef:
Erg jammer zulke reacties van Etiul en Chevy.
Pfff... Ik snap niet hoe jij zo serieus in het leven kan staan.
Altijd zo serieus en vinnig overal op ingaan, hoe hou je het vol?

Zorin
4-4

chevy93 schreef:

(quote)
Pfff... Ik snap niet hoe jij zo serieus in het leven kan staan.
Altijd zo serieus en vinnig overal op ingaan, hoe hou je het vol?

Dan ken je me niet goed.

Buffalotid
5-5

5-6

Pink Floyd haters.

Shine On komt gewoon niet eens in de buurt van de beste Pink Floyd nummers. En ook niet van de beste Talking Heads nummers.

musiq48
5-7

126. Massive Attack - Unfinished Sympathy vs. New Order - Blue Monday

0-1

Zorin
3-2

Buffalotid
5-6

johannesA
6-8

127. TwinSisterMoon - The Hollow Mountain vs. Modest Mouse - The View

Gast
geplaatst: vandaag om 11:50 uur

geplaatst: vandaag om 11:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.