MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:
5-4

Zie mijn verliezers en mijn winnaars. Snapt iemand het nog?

Lukk0
Ik niet in elk geval, de nummers die jij genomineerd hebt en verloren hebben zijn in mijn ogen veelal sterkere nummers dan degenen die wel door zijn. Ze zullen wel slecht geloot hebben dan.

correcte stand:

6-4

6-6!

Nog maar 2 nummers over.

Lukk0 schreef:
Ik niet in elk geval, de nummers die jij genomineerd hebt en verloren hebben zijn in mijn ogen veelal sterkere nummers dan degenen die wel door zijn. Ze zullen wel slecht geloot hebben dan.
My point exactly. Ik denk eerder op slechte tijdstippen. Dit spel is zo afhankelijk van de mensen die toevallig op een bepaald moment online zijn.

Ik zie dat mijn toevoegingen aan deze KO hard gefaald hebben

Je hebt er nog eentje over.
7-8

Klopt, maar die moet tegen Street Spirit, dus ik zie de bui wel hangen. Achja.

Hmm, lastige battle, ik weet nog niet op welke ik dan ga stemmen.

chevy93 schreef:
(quote)
My point exactly. Ik denk eerder op slechte tijdstippen. Dit spel is zo afhankelijk van de mensen die toevallig op een bepaald moment online zijn.

Dan zal ik wel een van de boosdoeners zijn. Ik vind degene die door zijn gemiddeld sterker dan de verliezers, hoewel sommige verliezers bij de winnaars hadden mogen staan en omgekeerd.

Yann Samsa
obsessed schreef:
Klopt, maar die moet tegen Street Spirit, dus ik zie de bui wel hangen. Achja.
Nou, ik stem in ieder geval op Famous Blue Raincoat (met afstand, een prachtig nummer is het.)

Ferre Clabau schreef:
(quote)
Nou, ik stem in ieder geval op Famous Blue Raincoat (met afstand, een prachtig nummer is het.)

Ik ook, hoewel Street Spirit ook heel mooi is...

Mijn stem heb je ook alvast . Street Spirit komt echt niet in de buurt van Famous Blue Raincoat.

Ondertussen is de stand bij Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder vs. Low - Words:

7-8

johannesA
8-8

Yann Samsa
8-9 B. De Groot heeft zoveel prachtnummers... Verdronken Vlinders hoort daar niet bij

Ferre Clabau schreef:
B. De Groot heeft zoveel prachtnummers... Verdronken Vlinders hoort daar niet bij

9-10 Helaas Boudewijn...

Het is nog niet verloren

Buffalotid
10-10

odi
11-10

Almu
12-10

Almu
13. Lou Reed - Perfect Day vs. Sinéad O'Connor - Troy

1-0

2-1

Verdronken Vlinder uiteindelijk toch door

2-2

Words eruit

3-2
Geweldig, prachtig en geweldig tegen goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:05 uur

geplaatst: vandaag om 18:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.