MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:

tangmaster
2-3

Tot de 9, twee verschil.

2-4

2-5 auw, onwijs lastig

musiq48
2-6

Onmogelijk.

2. Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair vs. Bruce Springsteen - Thunder Road
0-1

odi
1-2

3-5 .

Zo heb je 7 nominaties over, zo 2.

Niet zeuren, mijn nominaties liggen er altijd al uit voordat het topic begint.

En wees blij dat Hotel California er nog in zit, da's ook een wonder

Zie trouwens dat Muddy Waters er al uit is, jammer..

Yann Samsa
Famous Blue Raincoat vs Hotel California 4-8

Het zit hier wel vol met onwetenden he, Chevy?
Maar je kent de uitdrukking he: ignorance is bliss.

Ferre Clabau schreef:
Famous Blue Raincoat vs Hotel California 4-8
Zullen we met z'n allen een anti-Hotel California gang oprichten en straks The Eagles 9-0 op hun bakkes geven?

Sowieso, Hotel California moet tegen het geweldige, prachtige Stand By Me... Daar heb je niet eens een anti-Hotel California gang voor nodig.

Coys
5-6

Masimo schreef:
Zullen we met z'n allen een anti-Hotel California gang oprichten en straks The Eagles 9-0 op hun bakkes geven?
Arrie schreef:
Sowieso, Hotel California moet tegen het geweldige, prachtige Stand By Me... Daar heb je niet eens een anti-Hotel California gang voor nodig.

Je zult er wel voor moeten zorgen dat ik dan niet online ben, anders zit die 9-0 er in ieder geval niet in. Mijn stem gaat bij deze clash toch echt naar the Eagles

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.