MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:
Geen slechte finale, maar ook niet echt eentje waarvan ik denk: Wow!

10-12

hoi123 schreef:
Ik ga toch maar voor The River, prachtige ontdekking.
Ontdekking?

En niet om het een of het ander, maar ik vind dat de stem van hoi123 niet mee mag tellen. Dit had ik dan ook kunnen doen en dan zouden heel wat nominaties WEL doorgegaan zijn. Of op z'n minst had ik een battle dan spannender kunnen maken.

Ruby1966
10-13

stemmen hoeft niet meer, en eigenlijk zijn het allebei favoriete nummers van me, maar For the Sake of the Song heeft een speciaal plekje in mijn hart....

Mooie finale, mooie winnaar

Dank aan de organisators

Wat ArthurDZ zegt, alleen jammer van de winnaar.

Volgende k.o. gaat sowieso een hiphoptrack winnen.

odi
Mooie K.O. maar met de winnaar kan ik niet veel, hoor er niet in wat velen van jullie er blijkbaar wel in horen.

Iets met smaken verschillen ofzo...

Dank aan de organisatie!!

chevy93 schreef:

(quote)
Ontdekking?

Kan toch? Niet iedereen kent de top 2000 helemaal, zeker op je 13e kan ik me best voorstellen dat je The River niet kent...

Rhythm & Poetry schreef:
Volgende k.o. gaat sowieso een hiphoptrack winnen.
Er wint nog eerder een nummer van Jan Smit in het favoriete hip-hop track KO-topic, dan dat een hip-hop track het Favoriete Nummers-spel wint.

Arrie schreef:
Kan toch? Niet iedereen kent de top 2000 helemaal, zeker op je 13e kan ik me best voorstellen dat je The River niet kent...
Maar het lijkt me dat iedere muziekliefhebber Bruce Springsteen wel kent. En wie Bruce Springsteen kent, moet op z'n minst wel eens van The River gehoord hebben. Dat hij 13 is, wist ik niet.

Mwah, zou je nog verbazen hoeveel muziekliefhebbers niet verder dan de hedendaagse top 40 komen. En dan kan je zeggen dat dat geen muziekliefhebbers zijn, maar dat is natuurlijk wel erg snobistisch.

Maar het publiek dat jij nu noemt, komt niet op de site (hoop ik).

Ik vind 't een prachtige winnaar!

En inderdaad bedankt hoi123 en stoepkrijt!

chevy93 schreef:

Met kortzichtige users als u hebben we toch ook geen probleem?

chevy93 schreef:

Mwah, meeste blijven niet lang op de site hangen. En je hebt ook mensen zoals NewYorkCityLight die wel op deze site komen maar zich ook totaal niet op oudere klassiekers richten. Maar je hebt wel een punt, je hebt er niet al te veel van op de site.

Rhythm & Poetry schreef:
Met kortzichtige users als jou hebben we toch ook geen probleem?
Ga nou maar een rapnummer zoeken die ook maar één ronde verder zal komen.

en het is als jij

Huilie huilie.

chevy93 schreef:
(quote)

Gevonden!

Als die de volgende keer de eerste ronde overleeft, wat krijg ik dan?

Een aantal fronsende hoofden. Wat een vreselijk nummer is dat toch.

Chevy, je stelt me zwaar teleur.

Als ze er nou niet in gerapt zouden hebben, zou het nog best een aardig nummer kunnen zijn.

Coys
Gemiddelde winnaar, maar daarnaast ook absoluut niet verwacht dat Van Zandt zoiets voor elkaar zou kunnen krijgen. Zo'n grote artiest qua stemmenaantal is het hier niet.

Bedankt iedereen voor het meedoen!
Het was een geweldige quiz met een onverwachte en geweldige finale. Toch wel grappig dat een totaal willekeurig nummer dan wint. Uiteraard zou ik liever hebben dat mijn nominatie had gewonnen, maar die van Townes is ook en een tweede plek is zeker niet slecht. De eer gaat wel volledig naar Stoepkrijt, hij heeft deze KO weten te organiseren. Hij is heilig.

@Chevy, het zou niet heel veel uitmaken, toch? Maar het was dan ook een vraag of het mocht. Had je iets eerder tegengestemd, dan zou mijn stem ook niet doorkomen. Het zou toch geen verschil maken. En natuurlijk ken ik Bruce Springsteen wel, heb zelfs nog een lp van hem. Ik kende dit nummer alleen nog niet, excuses.

Maar ja, het was in ieder geval een geweldige KO. Iedereen nogmaals bedankt voor het meedoen!

Dank aan Hoi123 voor het opzetten van deze heerlijke game en dank aan Stoepkrijt voor de technische organisatie! Hulde!!!

Binnenkort weer een keer
(ik krijg nu al ontwenningsverschijnselen )

Wow. Townes Van Zandt als winnaar, daarmee wint MuMe wel wat aan vertrouwen terug

Organisatie bedankt. Interessante winnaar, fijne KO. Slechts éénmaal ben ik echt boos geweest achter mijn computer (toen mijn nominatie van Jimi Hendrix er in de eerste ronde werd uitgestemd tegen Modest Mouse), maar wat is een KO zonder minstens één goede woedeuitbarsting?

Hoi123 en Stoepkrijt bedankt voor de organisatie! Was weer een leuke KO, met een zeer verrassende winnaar! Leuk ook dat mijn nominatie van Cymande nog zo ver is gekomen.

chevy93 schreef:
(quote)

Vorige keer behaalde Common Sense's I Used to Love H.E.R. de 8e finales...

hoi123 schreef:
Ik kende dit nummer alleen nog niet, excuses.
Het is geen verwijt hoor, het is i.m.o. alleen zíjn nummer, vandaar.

Misschien leuk om nu een keer een Favoriete Albums KO te doen?

Het was inderdaad een leuke KO, met toch wel de nodige verrassingen. En ookal ben ik geen fan van Townes Van Zandt, vind ik het wel een leuke winnaar!
En hoi123, dank voor het op touw zetten van deze ko

Lukk0
Titmeister schreef:
(quote)

Vorige keer behaalde Common Sense's I Used to Love H.E.R. de 8e finales...

En terecht, misschien wel het beste hip-hopnummer dat ik ken. Waanzinnig goede tekst ook

Aub niets meer posten in dit topic, maar in #3.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:29 uur

geplaatst: vandaag om 10:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.