MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoezenquiz met thema

zoeken in:
deze had ik een tijdje terug eens een keer in elkaar gezet... welke hoezen komen ze vanaf?.. PM de antwoorden maar naar me

tip... sommigen komen van een plaatje dat groter is dan die op musicmeter..

(afbeelding)

hier de link... aangezien het misgaat met de layout op mijn pc

http://www.fotothing.com/photos/351/35150d102e8089997fa0ce161965f35b.jpg?ts=1281520029

Misschien leuk hier een vast topic van te maken... elke keer met een ander thema.. kijken wie er na 3 dagen (of een week) de meeste heeft

En dan een PM sturen net als de ID contest?

jup... had het er al bij ge-edit...

en deze lijkt me voor een groot deel nog niet al te moeilijk..

Inderdaad.

Leuk initiatief. Ga er tijd voor vrijmaken.

Erg leuk inderdaad, maar ik herken hier maar 4 hoezen, dus deze ronde skip ik even..

edit: aantal is nu gestegen naar 6.

gewoon insturen... en een beetje puzzelen natuurlijk

Leuk, tot nu toe herken ik er 13. Sommige die ik niet weet heb ik wel eens gezien, maar kan er niet op komen. Dat wordt niet slapen vannacht!

Nu is het wel jammer dat de "snelle-openklik-plusjes" weg zijn . Tot nu toe herken ik er 15, maar ga zeker nog verder zoeken/denken. Leuk topic!

Ik las 'Hoerenquiz met thema' valt dit toch een beetje tegen. Ik herken er een stuk of 5, te weinig om hier aan mee te doen.

Ik las ook hoerenquiz.

Edit: en ik herken ze ze zo ongeveer allemaal (op een enkeling na) maar ik weet er nog maar 10. Frustrerend.

Vind het opvallend dat 7 nog door niemand die heeft ingezonden goed is geraden... ondanks de herkenbaarheid en de ruim 800 stemmen

verder even gezocht... meer dan de helft van de quiz heeft 200+ stemmen... en er zijn er maar 4 met minder dan 50... en 13 is de enige met minder dan 20 stemmen..

7 wist ik meteen.

Ik ook, 7 was de eerste die ik herkende

Ik ook. 7 heb ik hier dan ook in de kast staan.

alleen 6, 11, 13, 20, 22 en 23 zijn nog niet geraden.. alle 6 onder de 200 stemmen.. scores tot nu toe:

Dwejkk_ - 16
itchy - 15
Arrie - 12
kemm - 10

Ja hoor, en ook ik las "hoerenquiz"

Ik herken er op het eerste gezicht (pun intended) 6, dus da's nog niet echt om over naar huys te telegraferen.

volgens mij zou je er toch wel aardig wat meer kunnen herkennen Graf

Even een tegengeluid: ik las gewoon hoezenquiz.

En ik kan 4 en 9 niet uitstaan...

Ik ken er maar 2

even nagekeken... en je hebt/had er alleen al meer dan 6 op 5 sterren staan Graf

Maar even de vijfsterrenalbums van Graf doorkijken dan. Ik heb er trouwens lekker al 15

Lukas raadt 11 en 22 als eerst .. en komt bovenaan binnen

Lukas - 17
Dwejkk_ - 16
itchy - 15
Arrie - 15
kemm - 10

Ik wet zeker dat ik 4 ergens van ken, maar ik ben vergeten welk album het is.. Erg frustrerend.

Is het een idee om om de week een ander een thema te laten kiezen en een quiz te plaatsen?

Zo ja, heb er eentje klaar staan.

The Scientist schreef:
even nagekeken... en je hebt/had er alleen al meer dan 6 op 5 sterren staan Graf

Etiul schreef:
Is het een idee om om de week een ander een thema te laten kiezen en een quiz te plaatsen?

Zo ja, heb er eentje klaar staan.

Dat leek mij ook een goed idee ja... we kunnen dat telkens door de winnaar laten doen... maar ik denk dat het beter is gewoon elke week iemand zich te laten aanbieden... en als dat uit de hand loopt een lijst te maken

nieuwe stand:

Etiul - 19
Dwejkk_ - 18
Lukas - 17
itchy - 15
deric raven - 15
Arrie - 15
kemm - 10
divart - 6,5

... en etiul heeft alle nog ontbrekende geraden

Hoe kan je hier een halve punt scoren eigenlijk?

Alleen de artiest of alleen de titel.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:07 uur

geplaatst: vandaag om 19:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.