Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2012, 19:50 uur
Ik heb eventjes vals gespeeld, omdat ik toch niet wist wie ze waren. En nu ik het weet ken ik de band nog niet. 

0
geplaatst: 10 oktober 2012, 10:39 uur
Nooit van gehoord. Al zie ik er wel vijf scrobbles bij staan.
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 11:03 uur
starsailor schreef:
Nu iemand mijn foto nog ff raden. Die is namelijk ook zo makkelijk.....
(quote)
Nu iemand mijn foto nog ff raden. Die is namelijk ook zo makkelijk.....
Als ik had geweten dat je dit niet serieus bedoelde had ik het zoeken al veel eerder opgegeven

0
geplaatst: 10 oktober 2012, 11:13 uur
GrafGantz schreef:
Als ik had geweten dat je dit niet serieus bedoelde had ik het zoeken al veel eerder opgegeven
Had jou toch scherper ingeschat als mede-Rotterdammer

0
geplaatst: 10 oktober 2012, 11:14 uur
Tja, hun meest populaire release moet het met slechts 9 stemmen doen. Dat is niet echt mijn definitie van een makkelijke raadplaat.
En ik ben geen geboren Rotterdammer, misschien dat dat ook meespeelt
En ik ben geen geboren Rotterdammer, misschien dat dat ook meespeelt

0
geplaatst: 10 oktober 2012, 11:19 uur
GrafGantz schreef:
Tja, hun meest populaire release moet het met slechts 9 stemmen doen. Dat is niet echt mijn definitie van een makkelijke raadplaat.
Ik doelde meer op de ironie in mijn bericht

0
geplaatst: 10 oktober 2012, 11:21 uur
De meest populaire release van mijn opgave heeft 11 stemmen, dat u het even weet.
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 11:33 uur
Deze wordt er zeker niet makkelijker op als ze hun maskers afzetten.
Let vooral op de sfeer van de foto... die sluit echt wel aan bij de muziek.
Nee, stom antwoord voor iemand die op meerdere platen van de band heeft gestemd.
Let vooral op de sfeer van de foto... die sluit echt wel aan bij de muziek.
GrafGantz schreef:
Is het ZZ en De Maskers?
Is het ZZ en De Maskers?
Nee, stom antwoord voor iemand die op meerdere platen van de band heeft gestemd.
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 12:16 uur
Ik wist welke band je bedoelde maar ik kwam niet op de naam. Ik kwam niet verder dan "klinkt als Stereolab". Druk in m'n eigen stemmen gezocht maar er blijkbaar overheen gekeken. Gelukkig bood de "Similar Artist" functie van last.fm uitkomst, of valt dat onder spieken? Ik wist in elk geval wel om welke band het ging 
Pram

Pram
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 12:26 uur
Valt onder "slim speurwerk", en dat is helemaal oké. Pram is goed, Sherlock!
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 12:58 uur
Nee, al zien ze er inderdaad wel wat als padvinders uit hier 

0
geplaatst: 10 oktober 2012, 13:58 uur
Nee, gelukkig alweer fout. Altijd als ik hier een plaatje post ben ik bang dat hij te makkelijk is en hij direct geraden wordt 

0
geplaatst: 10 oktober 2012, 14:18 uur
Nee, maar die ene gast heeft die helm werkelijk altijd op. En er is er ook altijd wel één die een struikje vasthoudt.
* denotes required fields.