MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this, de superversie

zoeken in:
sq
Jaja staat inmiddels de oplossing hier. En ik maar werken hiero. Goed de 3 degrees dus in plaats van three en ik schijn dus altijd al de eurYthmics en KajaGoogoo fout te spellen. Nee, dit is niet echt iets voor mij.

sq
ElMeroMero schreef:
(quote)

bleken het The Wombles te zijn :S

Ik had daar ingevuld The Tweenies. Mijn jongste keek daar wel eens naar. Ik zou het weer door elkaar halen denk ik.

ElMeroMero
*grommerdegrom*

Ik merk nu dat er nogal wat foutjes in het spelletje staan. Op dat plaatje met Jimmy Sommerville staan volgens mij niet The Communards maar wél Bronski Beat.

sq
JA verdomd als t niet waar is. Ook al een die ik wel 5 keer heb getypt

Bedankt! Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan toen ik al die bekende namen zag die ik zeker zelf had moeten weten: Blancmange, Cranberries, Bucks fizz, Woolpackers, Pink Floyd, Kajagoogoo, Dollar, Beach boys, Fun boy three, Danny Wilson, Marillion, Air supply en ga zo nog maar even door .
Nog een bug trouwens: je moet THE sugababes intypen...

Gast
geplaatst: vandaag om 00:53 uur

geplaatst: vandaag om 00:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.