MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1966

zoeken in:
1-4 (voor mij een makkelijke keus)

3-5 maar beiden prima. Kan voor de verandering goed leven met de finale.

7-9

Ik had liever God only knows in de finale gezien.

Prachtige winnaar, Good Vibrations is ook mijn favoriete single van 1966. Was tevens de winnaar van Greatest Hits of 1966 ! (met als 2e ... Paint It Black).

Echt een prachtig nummer inderdaad.

Mooie winnaar.

Hoewel ik toch liever God Only Knows had gezien. Eigenlijk had ik die ook verwacht.

LucM schreef:
Was tevens de winnaar van Greatest Hits of 1966 ! (met als 2e ... Paint It Black).

Of je hebt het verkeerde topic, of je kijkt verkeerd, want de winnaar daar was toch echt Revolver van The Beatles. Pet Sounds was wel 2e.

Ik heb het over de hitsingles van dit jaar (kijk naar pagina 3). Revolver won met de albums.

LucM schreef:
Ik heb het over de hitsingles van dit jaar (kijk naar pagina 3). Revolver won met de albums.
Dat kan natuurlijk ook. Maar mag ik wel opmerken dat God Only Knows daar niet eens een deelnemer was.

Winnaars:

1965: The Byrds- Mr. Tambourine Man
1966: The Beach Boys- Good Vibrations

(afbeelding)

Bedankt trouwens aan iedereen die heeft meegedaan

8-11

Zorin
Bedankt Athur; mooi wark !

Gast
geplaatst: vandaag om 03:11 uur

geplaatst: vandaag om 03:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.