MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Musicmeter Awards

zoeken in:
Ik heb een voorstel en ik wil weten of er genoeg aanhang voor is.
Ik dacht namelijk dat het leuk zou zijn om een soort Musicmeter awards uit te reiken.
Je hebt namelijk MTV awards, TMF awards en Grammy Awards.
Mijn idee is dan om door de gebruikers van Musicmeter "albums, nieuwe artiesten, beste songs en dat soort dingen' te nomineren voor categorieën. Dan krijg je per categorie een lijst van genomineerde artiesten. Daarover stemmen en de 3 beste nominaties gaan strijden om een award. Het heeft geen doel maar het lijkt me grappig om jaarlijks te doen aan het einde van het jaar.
Ik hoop dat er meer enthousiaste mensen zijn en ik hoop op reacties en ideeën.
Categorieën zouden kunnen zijn:

Beste Nieuwkomer
Beste Rock album ( en andere genres )
Beste Hiphop song.
Beste Clip ( per genre of gewoon over alle genres )
Beste Producer
Beste Mannelijke Artiest
Beste Band
Beste Live optreden
Beste Benelux artiest/band.

En zo heb je al een aardige lijst.
Ik wil het best een beetje regelen maar zeggen jullie het maar

Ow, dit hebben we al zo vaak gedaan! En elke keer weer bleek het niet te werken. Dus bespaar je de moeite.

(niet te vinden?: zoek even op 'Zoek Topic' en tik 'award')

Oh ok jammer

Als ik award intyp zie ik trouwens helemaal niets aan musicmeter awards of zoiets

Ok jammer leek me namelijk leuk om te doen

Het is ook wel een leuk idee, maar Reijersen heeft er al heel erg zijn best op gedaan en toen viel de belangstelling heel erg tegen.

Wellicht zou je per onderdeel een losse KO kunnen organiseren.

sxesven
Een decennium-awards zou misschien werken, kunnen we mooi over het eerste '00 decennium doen; dat maakt keuze binnen de minder populaire genres wat makkelijk en zorgt wellicht ook nog voor wat meer animo.

Ik heb wel belangstelling voor een '00 award.

'00 awards lijkt me wel leuk om te doen, ik denk dat je daar ook wel wat meer aanhang voor kan krijgen. Ik zal de komende dagen 'ns kijken hoe dat te doen.
Mij lijkt het wel een goed idee om dan eerst van artiesten een award te doen en als het een succes is kunnen we het met meer categorieën gaan doen

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.