Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1968
zoeken in:
0
musiq48
geplaatst: 30 oktober 2010, 07:03 uur
3. Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You Vs. Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 10:11 uur
5-3, maar Mrs. Robinson is ook uitstekend! 
Volgens mij ben je je eerder aan het storen aan mij als persoon dan aan de inhoud van mijn berichten. Jouw eeuwige commentaar mag je overigens ook wel mee stoppen.

Arrie schreef:
Geen enkele battle lijkt mij een formaliteit, en lijkt me dat er ook genoeg liefhebbers van Eloise zijn, dus mijn vraag is of je dit soort onnodige opmerkingen voortaan achterwege wil laten, daar heeft niemand wat aan.
Ik snap heus wel dat er liefhebbers zijn van Eloise, maar ik had verwacht dat Sympathy for the Devil met groot gemak zou winnen (max. 2-7), waardoor het mij een formaliteit leek. Dit is allesbehalve kwaad bedoeld.Geen enkele battle lijkt mij een formaliteit, en lijkt me dat er ook genoeg liefhebbers van Eloise zijn, dus mijn vraag is of je dit soort onnodige opmerkingen voortaan achterwege wil laten, daar heeft niemand wat aan.
Volgens mij ben je je eerder aan het storen aan mij als persoon dan aan de inhoud van mijn berichten. Jouw eeuwige commentaar mag je overigens ook wel mee stoppen.

0
Zorin
geplaatst: 30 oktober 2010, 10:57 uur
SFTD eruit ....had minstens in de finale moeten staan
.
.
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 11:55 uur
4. The Jimi Hendrix Experience- All Along The Watchtower Vs. The Beatles - Dear Prudence
1-0
1-0
* denotes required fields.