MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1968

zoeken in:

5-4

Go Barry!

5-7

Wat jammer dat Van eruit ligt. Het is zo'n mooi nummer.

musiq48
3. Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You Vs. Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
0-1

Zorin
2-1

johannesA
2-3

5-3, maar Mrs. Robinson is ook uitstekend!

Arrie schreef:
Geen enkele battle lijkt mij een formaliteit, en lijkt me dat er ook genoeg liefhebbers van Eloise zijn, dus mijn vraag is of je dit soort onnodige opmerkingen voortaan achterwege wil laten, daar heeft niemand wat aan.
Ik snap heus wel dat er liefhebbers zijn van Eloise, maar ik had verwacht dat Sympathy for the Devil met groot gemak zou winnen (max. 2-7), waardoor het mij een formaliteit leek. Dit is allesbehalve kwaad bedoeld.

Volgens mij ben je je eerder aan het storen aan mij als persoon dan aan de inhoud van mijn berichten. Jouw eeuwige commentaar mag je overigens ook wel mee stoppen.

Zorin
SFTD eruit ....had minstens in de finale moeten staan .

Die heeft gewonnen hoor..

Zorin
musicfriek schreef:
Die heeft gewonnen hoor..

ehh......ja,inderdaad...

Gor
7-6

8-6

4. The Jimi Hendrix Experience- All Along The Watchtower Vs. The Beatles - Dear Prudence

1-0

johannesA
3-2

Zorin
4-2

Gast
geplaatst: vandaag om 17:18 uur

geplaatst: vandaag om 17:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.