Muziek / Muziekgames / Toevoeging van jezelf; maar nog steeds 0 stemmen
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:06 uur
Ik verbaas me er vaak over, dat er zoveel cd's worden toegevoegd, die geen enkele stem hebben. Zelfs geen stem van de persoon die het album heeft toegevoegd. In het kader daarvan, steek ik hand in eigen boezem, en ga ik eens wat muziek van de hatelijke 0 stemmen afhalen.
Januari 2008 heb ik bedacht om deze cd toe te voegen:

Ik luister er nu naar, stem volgt.

0
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:09 uur
Van mijn toevoegingen zijn er 11 zonder stemmen. 
Wel een goed idee om die dan eens van de 0 stemmen af te halen.

Wel een goed idee om die dan eens van de 0 stemmen af te halen.

0
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:15 uur
51 van de 374 hebben bij mee geen stem...heb nog wat te doen 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:35 uur
Twee platen van Nemo, omdat ik het indertijd wel een leuk idee vond om de hele discografie maar meteen toe te voegen. Ben echter al snel gestopt met het toevoegen van platen om een andere reden dan dat ze uit eigen collectie komen en hier ontbreken. Zo lollig is de toevoeg-afwijzings-cyclus nou ook weer niet.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:41 uur
tangmaster schreef:
Is dit een game????????
Is dit een game????????
Sommige mensen willen ook op iedere slak zout leggen....zucht. Misschien kun je zelf een nieuwe game bedenken. Iets in de trand van zorg-dat-ieder-topic-in-de-goede-categorie-komt game.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:42 uur
bonothecat schreef:
Ik verbaas me er vaak over, dat er zoveel cd's worden toegevoegd, die geen enkele stem hebben. Zelfs geen stem van de persoon die het album heeft toegevoegd. In het kader daarvan, steek ik hand in eigen boezem, en ga eens wat muziek van de hatelijke 0 stemmen afhalen.
(afbeelding)
Ik verbaas me er vaak over, dat er zoveel cd's worden toegevoegd, die geen enkele stem hebben. Zelfs geen stem van de persoon die het album heeft toegevoegd. In het kader daarvan, steek ik hand in eigen boezem, en ga eens wat muziek van de hatelijke 0 stemmen afhalen.
(afbeelding)
Inmiddels beluistert. Prettig in het gehoor liggende pop-rock. Af en toe stevige aanzetten, met iets minder stevig vervolg. 3,0*....en misschien later nog een halfje hoger.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:45 uur
In december 2007 dit album toegevoegd:

Now playing...spotify is overigens erg handig bij dit topic.
[edit]weer 3 sterren, zie album voor toelichting[/edit]

Now playing...spotify is overigens erg handig bij dit topic.
[edit]weer 3 sterren, zie album voor toelichting[/edit]
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 18:11 uur
Leuk idee.
Alleen in de categorie 0-9 heb ik er al 13:
...soihadto... - Adventure Stories (Not Based on Fact?) (2010)
[LesIzmo:r] Overview (2009)
*SOFA* - Grey (1997)
10 Years Treibstoff - the Compilation (2007)
1980: The First Fifteen Minutes (1979)
2010 Grammy Nominees (2010)
40ème Anniversaire Syliphone: Guinée Volume 1 (1998)
40ème Anniversaire Syliphone: Guinée Volume 2 (1998)
5 Mic Cluster - Crystal Mic (2006)
7 Hurtz - Audiophiliac (2000)
7 Hurtz - Electroleum (2003)
8 Eyed Spy - 8 Eyed Spy (1997)
Âme - Coast2Coast (2007)
Ik zal er eens eentje uitpikken.
Alleen in de categorie 0-9 heb ik er al 13:
...soihadto... - Adventure Stories (Not Based on Fact?) (2010)
[LesIzmo:r] Overview (2009)
*SOFA* - Grey (1997)
10 Years Treibstoff - the Compilation (2007)
1980: The First Fifteen Minutes (1979)
2010 Grammy Nominees (2010)
40ème Anniversaire Syliphone: Guinée Volume 1 (1998)
40ème Anniversaire Syliphone: Guinée Volume 2 (1998)
5 Mic Cluster - Crystal Mic (2006)
7 Hurtz - Audiophiliac (2000)
7 Hurtz - Electroleum (2003)
8 Eyed Spy - 8 Eyed Spy (1997)
Âme - Coast2Coast (2007)
Ik zal er eens eentje uitpikken.

0
tangmaster
geplaatst: 20 oktober 2010, 19:17 uur
bonothecat schreef:
Sommige mensen willen ook op iedere slak zout leggen....zucht. Misschien kun je zelf een nieuwe game bedenken. Iets in de trand van zorg-dat-ieder-topic-in-de-goede-categorie-komt game.
(quote)
Op elke slak zout? Nee zeker niet alleen zie ik dit niet als game, maar meer een perfect topic om platen die je toevoegt eens nader onder de loep te nemen. Zeker als die geen stem van de toevoeger heeft. Lijst volgt.
0
tangmaster
geplaatst: 20 oktober 2010, 19:22 uur

Bij mij loopt deze nu, eens kijken wat er van komt.
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 17:25 uur
Deze

Heb ik in bezit, de band ooit als voorprogramma gezien en de LP gekocht. Nauwelijks gedraaid, en ik kan hem niet meer voor de geest halen. Binnenkort maar weer eens doen!
en deze:

Het eerste album van The Secret Stars (de hobbyband van de voorman van Karate) vind ik erg mooi en ligt regelmatig op de draaitafel. Dit vervolg heb ik echter nergens analoog of digitaal kunnen vinden.

Heb ik in bezit, de band ooit als voorprogramma gezien en de LP gekocht. Nauwelijks gedraaid, en ik kan hem niet meer voor de geest halen. Binnenkort maar weer eens doen!
en deze:

Het eerste album van The Secret Stars (de hobbyband van de voorman van Karate) vind ik erg mooi en ligt regelmatig op de draaitafel. Dit vervolg heb ik echter nergens analoog of digitaal kunnen vinden.
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 18:56 uur
Eergisteren deze drie:

Rapoon - Vernal Crossing (1993)

Rapoon - The Kirghiz Light (1995)

Rapoon - Darker by Light (1996)
Gisteren deze:

Automaton - Dub Terror Exhaust (1994)
Vandaag deze:

Absolute Grey - What Remains (1986)

Rapoon - Vernal Crossing (1993)

Rapoon - The Kirghiz Light (1995)

Rapoon - Darker by Light (1996)
Gisteren deze:

Automaton - Dub Terror Exhaust (1994)
Vandaag deze:

Absolute Grey - What Remains (1986)
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 12:53 uur
Heb er maar 1 in mijn lijst staan met 0 stemmen deze (wel veel met 1 stem, maar dat is mijn eigen stem) zal mij er van het weekeind eens over buigen.
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 15:09 uur
Leuk topic! Ik zag in mijn lijst ook aardig wat staan dus ik ga er ook eens iets uit opzoeken.
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 18:08 uur
Unwritten Pages - Noah

Frederic en Michel Epe hun epos met steun van o.a.Damian Wilson (Threshold, Ayreon, Les Misérables), Karl Groom (Threshold, Shadowland), Davy Mickers (Stream of Passion, Ayreon) en Alejandro Millán (Hello Madness, Stream of Passion).
Vreemd dat er nog niet op gereageerd is.

Frederic en Michel Epe hun epos met steun van o.a.Damian Wilson (Threshold, Ayreon, Les Misérables), Karl Groom (Threshold, Shadowland), Davy Mickers (Stream of Passion, Ayreon) en Alejandro Millán (Hello Madness, Stream of Passion).
Vreemd dat er nog niet op gereageerd is.
0
geplaatst: 2 november 2010, 21:17 uur

Aviv Geffen - Out of the race
spotify:album:spotify:album:7kCFsco2kBW8QLwHd3Wd7e - Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 2 november 2010, 21:26 uur
David Foster - Hit Man: David Foster and Friends (2008)
Ooit met mijn oma de DVD gekeken. Niet slecht, ook niet echt super.
Ooit met mijn oma de DVD gekeken. Niet slecht, ook niet echt super.
0
geplaatst: 2 november 2010, 22:14 uur
Vind het er niet echt interessant uitzien, Michael Buble, Celine Dion, Andrea Bocelli (oke die kan er nog wel mee door)... 
Ken die hele David Foster trouwens niet, maar hij heeft wel grote namen op zijn album. Wie is die man?

Ken die hele David Foster trouwens niet, maar hij heeft wel grote namen op zijn album. Wie is die man?
0
geplaatst: 2 november 2010, 22:15 uur
David Foster (Victoria (Canada), 1 november 1949) is niet alleen meervoudig Grammy Award-winnaar, producent, componist en arrangeur, maar ook is hij onderscheiden met de Orde van Canada en met de Orde van Brits-Columbia en heeft hij een eredoctoraat
!!!
David Foster heeft onder andere samengewerkt met:
All-4-One, Yolanda Adams, Clay Aiken, Deborah Blando, Andrea Bocelli, Mariah Carey, Peter Cetera, Chicago, Destiny's Child, The Corrs, Céline Dion, Neil Diamond, Earth, Wind and Fire, Lara Fabian, Filippa Giordano, Josh Groban, George Harrison, Ronnie Hawkins, Myriam Hernandez, Whitney Houston, Julio Iglesias, Michael Jackson, Al Jarreau, Chaka Khan, Gordon Lightfoot, Madonna, Richard Marx, Katharine McPhee, Luis Miguel, Anne Murray, Olivia Newton-John, Fred Norris, Dolly Parton, Laura Pausini, Kenny Rogers, Seal, John Stevens, Barbra Streisand, Vanessa Williams en Yes.
!!!
David Foster heeft onder andere samengewerkt met:
All-4-One, Yolanda Adams, Clay Aiken, Deborah Blando, Andrea Bocelli, Mariah Carey, Peter Cetera, Chicago, Destiny's Child, The Corrs, Céline Dion, Neil Diamond, Earth, Wind and Fire, Lara Fabian, Filippa Giordano, Josh Groban, George Harrison, Ronnie Hawkins, Myriam Hernandez, Whitney Houston, Julio Iglesias, Michael Jackson, Al Jarreau, Chaka Khan, Gordon Lightfoot, Madonna, Richard Marx, Katharine McPhee, Luis Miguel, Anne Murray, Olivia Newton-John, Fred Norris, Dolly Parton, Laura Pausini, Kenny Rogers, Seal, John Stevens, Barbra Streisand, Vanessa Williams en Yes.
0
geplaatst: 2 november 2010, 22:21 uur
Producent, componist, en arrangeur... typisch zo'n iemand die heel veel heeft gedaan en bereikt maar wiens naam toch op de achtergrond blijft dus. 

0
geplaatst: 21 november 2010, 18:32 uur

Prima rock album van deze Australische band.
Luisteren maar en oordeel. Op My space te vinden.
Dead Letter Circus - This is the Warning
0
geplaatst: 21 november 2010, 19:01 uur
Als je het album al kent, hoe kan het dan nog 0 stemmen hebben?
* denotes required fields.