Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1972
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2010, 20:06 uur
Jullie hebben gelijk. Ik heb het net gecheckt op de site van Styx. Ik ga correctie-verzoeken indienen. Kan ik Lady alsnog nomineren....

0
geplaatst: 28 november 2010, 20:10 uur
17. Joni Mitchell - You Turn Me on I'm a Radio Vs. Lynn Collins - Think (About It)
0
geplaatst: 28 november 2010, 20:26 uur
Ceasar schreef:
Jullie hebben gelijk. Ik heb het net gecheckt op de site van Styx. Ik ga correctie-verzoeken indienen. Kan ik Lady alsnog nomineren....
(quote)
En inmiddels zijn de correcties voor de twee eerste Styx-albums gemaakt. Dat was snel!
0
geplaatst: 28 november 2010, 20:37 uur
18. Johnny Cash - A Thing Called Love Vs. David Bowie- Ziggy Stardust
0
geplaatst: 28 november 2010, 20:41 uur
19. The Moody Blues - I'm Just a Singer (In a Rock and Roll Band) Vs. Van Morrison - Redwood Tree
1-0
1-0
0
geplaatst: 28 november 2010, 20:47 uur
2-1
Kom op zeg. Dit is toch een vrij matige single van de Moody Blues, terwijl iedereen toch heel blij zou moeten worden van Redwood Tree. Het is toch een erg sneu verhaal over een hond die (van ouderdom ?) doodgaat, maar de begeleiding is zo vrolijk dat in feite zijn leven wordt gevierd.
En het is vast geen valse hond, maar zo'n goede lobbes die nooit iemand kwaad deed. Ik voel de tranen nu al opkomen.
Kom op zeg. Dit is toch een vrij matige single van de Moody Blues, terwijl iedereen toch heel blij zou moeten worden van Redwood Tree. Het is toch een erg sneu verhaal over een hond die (van ouderdom ?) doodgaat, maar de begeleiding is zo vrolijk dat in feite zijn leven wordt gevierd.
En het is vast geen valse hond, maar zo'n goede lobbes die nooit iemand kwaad deed. Ik voel de tranen nu al opkomen.
0
musiq48
geplaatst: 28 november 2010, 20:57 uur
5-2
20. Carly Simon - You're So Vain Vs. Uriah Heep - Easy Livin'
0-1
20. Carly Simon - You're So Vain Vs. Uriah Heep - Easy Livin'
0-1
* denotes required fields.