MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1972

zoeken in:
ArthurDZ schreef:
(quote)

Volgens wikipedia kwam dat album uit in juli 1973

2-0

Jullie hebben gelijk. Ik heb het net gecheckt op de site van Styx. Ik ga correctie-verzoeken indienen. Kan ik Lady alsnog nomineren....

17. Joni Mitchell - You Turn Me on I'm a Radio Vs. Lynn Collins - Think (About It)

Zorin
3-3 zeker

Ceasar schreef:
(quote)

Jullie hebben gelijk. Ik heb het net gecheckt op de site van Styx. Ik ga correctie-verzoeken indienen. Kan ik Lady alsnog nomineren....

En inmiddels zijn de correcties voor de twee eerste Styx-albums gemaakt. Dat was snel!

18. Johnny Cash - A Thing Called Love Vs. David Bowie- Ziggy Stardust

0-4 moeilijk..

musiq48
0-4

19. The Moody Blues - I'm Just a Singer (In a Rock and Roll Band) Vs. Van Morrison - Redwood Tree

1-0

2-1

Kom op zeg. Dit is toch een vrij matige single van de Moody Blues, terwijl iedereen toch heel blij zou moeten worden van Redwood Tree. Het is toch een erg sneu verhaal over een hond die (van ouderdom ?) doodgaat, maar de begeleiding is zo vrolijk dat in feite zijn leven wordt gevierd.

En het is vast geen valse hond, maar zo'n goede lobbes die nooit iemand kwaad deed. Ik voel de tranen nu al opkomen.

musiq48
5-2

20. Carly Simon - You're So Vain Vs. Uriah Heep - Easy Livin'

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.