Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:49 uur
Ok. Hint: het album is uitgebracht onder een pseudoniem van een veel bekendere artiest.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:52 uur
Ik denk dat ie te moeilijk is...
Het album heeft 9 stemmen. De artiest die het als pseudoniem uitbracht, heeft onder zijn reguliere artiestennaam 5 albums uitgebracht, waarvan het debuut de meeste stemmen heeft.
Het album heeft 9 stemmen. De artiest die het als pseudoniem uitbracht, heeft onder zijn reguliere artiestennaam 5 albums uitgebracht, waarvan het debuut de meeste stemmen heeft.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:53 uur
herman schreef:
Ok. Hint: het album is uitgebracht onder een pseudoniem van een veel bekendere artiest.
??
onder het pseudoniem van een bekende arties, maar niet door die bekende artiest zelf?
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:54 uur
Martin Visser schreef:
??
onder het pseudoniem van een bekende arties, maar niet door die bekende artiest zelf?
(quote)
??
Eh, sorry, verkeerd opgeschreven. Het is zijn eigen pseudoniem.

0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:57 uur
Ook niet... Goed, lees de crypto nog eens. Eigenlijk passen die woorden niet bij elkaar. Er is een gelijkende uitdrukking die wat meer voor de hand ligt.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:59 uur
0
geplaatst: 18 juli 2006, 16:05 uur
ettettummu schreef:
potverdorie.>:D
potverdorie.>:D
je ken beter gaan nok awten man

0
geplaatst: 18 juli 2006, 16:06 uur
Ernie en Bert zijn de ENIGE nog in leven zijnde twee eenheid.
moest wel goed zijn.
moest wel goed zijn.

0
geplaatst: 18 juli 2006, 16:10 uur
Nog maar een hint dan. 
Bestaat er ueberhaupt een heilige tweeeenheid? Volgens Google niet echt. Ik neem dat jullie verder dan twee kunnen tellen...

Bestaat er ueberhaupt een heilige tweeeenheid? Volgens Google niet echt. Ik neem dat jullie verder dan twee kunnen tellen...
0
geplaatst: 18 juli 2006, 16:10 uur
laten we even doorraden
heeft niemand een idee? het zit in de hoe van drie-eenheid of trinity
heeft niemand een idee? het zit in de hoe van drie-eenheid of trinity
0
geplaatst: 18 juli 2006, 16:14 uur
Ik ga d'r vandoor. Kom later nog vanmiddag/vroege avond nog wel een paar keer online, met eventueel nog wat hints.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 16:15 uur
herman schreef:
Ik ga d'r vandoor. Kom later nog vanmiddag/vroege avond nog wel een paar keer online, met eventueel nog wat hints.
o ja, nu laat je ons in de steek
* denotes required fields.