Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2007, 00:02 uur
Dit Chinese stel kijkt het gegeven paard in de bek
Artiest - Album
Artiest - Album
0
geplaatst: 20 april 2007, 00:52 uur
Moeilijk. Moest direct denken aan de "Lotus Eaters" (waren met zijn 2en). Nog maar een nachtje over slapen.
0
geplaatst: 20 april 2007, 13:44 uur
Hint: een stel hoeft niet per se een tweetal te zijn. Je kan ook denken aan een stel koters oid. Of een stel piraten of etcbla.
0
geplaatst: 20 april 2007, 16:57 uur
herman schreef:
Hint: een stel hoeft niet per se een tweetal te zijn. Je kan ook denken aan een stel koters oid. Of een stel piraten of etcbla.
Als ik aan 'een stelle koters' denk, denk ik aan Arie en Bastiaan

0
geplaatst: 20 april 2007, 21:23 uur
OldSkool schreef:
(quote)

Ik toch meer aan "The Noodles - Rather a dog in my food" of "The Mao's - The grass is always greener in Taiwan"oftewel "Ik heb geen flauw idee". Misschien een kleine hint?
0
geplaatst: 20 april 2007, 22:17 uur
Chinese stel slaat op de band. Denk aan iets geschiedkundigs. Divart denkt in de goede richting.
0
geplaatst: 21 april 2007, 00:42 uur
herman schreef:
Chinese stel slaat op de band. Denk aan iets geschiedkundigs. Divart denkt in de goede richting.
Is fijn dat ik de goede richting denk

Na de Lotus Eaters, Wang Chung, The Emperors, The Gogo's, Mandarin, Jellow Magic Orchestra en The Boxer Rebellion, weet ik het niet meer.
Het album zou iets met gift of present kunnen zijn.
Iemand een idee?
0
Sheplays
geplaatst: 21 april 2007, 00:46 uur
Ik heb alles de revue laten passeren, Wan Chung, Kitty Li, Kung Fu, Chop Sticks, emperor, confusion, yellow men, red army, horse, present, gift, etc etc, zelfs Happy Valley (=mijn Chinese restaurant) maar ik kom er niet uit
!
Help!
!Help!
0
geplaatst: 21 april 2007, 01:08 uur
0
geplaatst: 21 april 2007, 01:52 uur
0
geplaatst: 21 april 2007, 01:55 uur
Je mag van mij een nieuwe verzinnen want ik ben waarschijnlijk niet al te veel online dit weekend.
0
geplaatst: 21 april 2007, 02:24 uur
El Ninjo schreef:
Je mag van mij een nieuwe verzinnen want ik ben waarschijnlijk niet al te veel online dit weekend.
oké,oké. Maar de eer ligt bij jou.
Hij was eigenlijk best wel moeilijk.Een makkelijke dan maar. Dan hoeft Sheplays niet eerst bij de Chinees op bezoek.
Dit land speelt een thuiswedstrijd
Artiest + Album
* denotes required fields.