Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2007, 01:39 uur
pjh1967 schreef:

Lijkt mij dat Darkhorse wel een nieuwe mag plaatsen

0
geplaatst: 17 juni 2007, 01:42 uur
Stom dat ik niet had gelezen dat het om een album ging. bedankt voor de eer om een opgave te mogen bedenken divart!
nwe opgave:
Muts met moedige inborst
Ook hierbij artiest en album
nwe opgave:
Muts met moedige inborst
0
geplaatst: 17 juni 2007, 23:54 uur
Sheplays schreef:
Melissa Etheridge - Brave and Crazy?
Melissa Etheridge - Brave and Crazy?
De crypto zal vanaf nu weer drukker worden (of ben je nog met vakantie?)

0
Sheplays
geplaatst: 17 juni 2007, 23:58 uur

Ik ben weer terug!
Vanochtend vanuit Lyon vertrokken en na een prachtige rit door zonnig Frankrijk weer teruggekeerd in Mokum.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 00:06 uur
darkhorse schreef:
Muts met moedige inborst
Muts met moedige inborst
Kate Bush - Lionheart ?
Gezien het stemgedrag van darkorse zal dit wel goed zijn. Al zou ik Kate geen muts willen noemen

Goed dat je er weer bent Sheplays! Het tempo lag er een beetje uit bij de crypto.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 00:06 uur
Welkom terug, beloof je nooit meer zo lang van ons weg te gaan? 

0
Sheplays
geplaatst: 18 juni 2007, 00:09 uur
Merci, divart en pjh1967!
Ik zal voorlopig wel geen vakantie kunnen opnemen dus wat mij betreft isde crypto weer alive and kicking!
Plaatst divart maar meteen een nieuwe?
Ik zal voorlopig wel geen vakantie kunnen opnemen dus wat mij betreft isde crypto weer alive and kicking!
0
geplaatst: 18 juni 2007, 00:39 uur
Sheplays schreef:
Volgens darkhorse zit de kick inside

Sheplays schreef:
Ik snap dat je helemaal uitgerust bent en er weer flink tegenaan wilt. Maar misschien was het antwoord wel helemaal fout (denk het niet hoor). Even tot morgen wachten? Toch alweer bedtijd.

0
geplaatst: 18 juni 2007, 02:01 uur
divart had het inderdaad goed met kate bush lionheart. Bush sloeg op muts.... beetje flauw mischien. wegens een zeer trieste persoonlijke omstandigheid kan ik pas nu reageren. Succes en misschien tot ooit op deze site. groet!
0
geplaatst: 18 juni 2007, 07:57 uur
darkhorse schreef:
wegens een zeer trieste persoonlijke omstandigheid kan ik pas nu reageren. Succes en misschien tot ooit op deze site. groet!
wegens een zeer trieste persoonlijke omstandigheid kan ik pas nu reageren. Succes en misschien tot ooit op deze site. groet!
Klinkt niet erg happy allemaal, sterkte ermee !!
0
Sheplays
geplaatst: 18 juni 2007, 15:47 uur
Ik zal er maar even een doen:
Er komt een tijd dat het jong achter de lijn aangaat
Artiest & Album
Makkie
Er komt een tijd dat het jong achter de lijn aangaat
Artiest & Album
Makkie
0
geplaatst: 18 juni 2007, 20:20 uur
Volgens mij stond er eerst iets anders in je crypto, vervolgens ging ik ervan uit dat mijn antwoord fout was (al vond ik hem zelf wel aardig kloppen), en nu is die toch goed. 
Ik zal zo een nieuwe bedenken.
0
Sheplays
geplaatst: 18 juni 2007, 20:26 uur
Klopt, ik had er eerst "amerikaanse" in staan als verwijzing naar de taal maar vond het achteraf beter het weg te halen vanwege de canadese oorsprong van Neil Young.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 21:09 uur
* denotes required fields.