Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2007, 20:00 uur
Spijtoptant schreef:
Met 'zoeken' op 'punk', 'groot brittanië' en '1981' kon ik hem nog niet vinden. Geheel over de betekenis van 'Vice Squad' heengekeken!
Mooi gevonden!
(quote)
Met 'zoeken' op 'punk', 'groot brittanië' en '1981' kon ik hem nog niet vinden. Geheel over de betekenis van 'Vice Squad' heengekeken!
Mooi gevonden!
Nou het viel wel mee, heb hem geprobeerd cryptisch op te lossen maar dat viel niet mee. Vervolgens maar de noodoplossing gebruikt. Op de zoekfunctie van MuMe gezocht bij 1981 en punk (vond dat ze er wel behoorlijk punk uitzagen), en dit album rolde er direct uit.

Nieuwe:
Na een aantal biertjes breken de goede, foute, tijden aan
band+album
0
geplaatst: 24 oktober 2007, 23:01 uur
Ja hoor

Los deze maar even op, want ik ben de komende dagen nogal afwezig

0
geplaatst: 25 oktober 2007, 00:44 uur
tip:
Na een aantal biertjes slaat op de bierverpakking=band
de goede, foute, tijden aan=titel
Na een aantal biertjes slaat op de bierverpakking=band
de goede, foute, tijden aan=titel
0
geplaatst: 25 oktober 2007, 23:47 uur
Beide fout, maar ShakmU komt een eind in de richting qua verpakking (Can is dus niet goed) 

0
Spijtoptant
geplaatst: 27 oktober 2007, 21:37 uur
2pac - Better Dayz?
Het plaatje is een sixpack, dus 2pac (two pack) is mogelijk als 'band' (aantal biertjes), en 'Better Dayz' is 'goede tijden', maar dan *fout* geschreven.
Het plaatje is een sixpack, dus 2pac (two pack) is mogelijk als 'band' (aantal biertjes), en 'Better Dayz' is 'goede tijden', maar dan *fout* geschreven.
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 22:18 uur
Spijtoptant schreef:
2pac - Better Dayz?
2pac - Better Dayz?
Knap! Jij mag.
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 20:13 uur
Deze verpleegkundige zet haar vraagtekens bij de behandeling.
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 20:29 uur
Hmmm... ik zat te denken aan Doubt van The Cure, maar dan mis ik de verpleegkundige, dus ik zal er wel ver naast zitten
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 21:39 uur
Woonstede van het WNF heeft een doelloos plaatje en perspectief
band+album
band+album
0
Sheplays
geplaatst: 30 oktober 2007, 19:21 uur
Zuurstof nodig om afspraken na te komen?
Band&Album
Band&Album
0
geplaatst: 2 november 2007, 15:27 uur
Allebei niet goed, maar Sheplays is al wel in het juiste land aanbeland. Het gaat om een album van vorig jaar.
* denotes required fields.