MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Crypto

zoeken in:
Sheplays

[Roel]
opstand in de broekzak van god

band+album

Easy:
dEUS - Pocket Revolution

En ineens de volgende:

Toen Jantje thuiskwam met zen hanekam, werd hij knettergek van al het werk dat hij moest doen.

Band + album

Sheplays
@[Roel] en corn1holio1

Leuk dat jullie meedoen maar Divart is aan zet!

oeps! niet gezien, sorry daarvoor !

[Roel]
van mij hetzelfde

Spijtoptant
Sheplays schreef:
@[Roel] en corn1holio1

Yep.

Maar gezien de laatste weken in dit topic begint het nogal een onderonsje te worden. Zelf vind ik het wel leuk als er af en toe een beurtje 'gepikt' wordt door iemand die zelf misschien niet zo goed is in het oplossen, maar wel wat fantasie over heeft voor het plaatsen van crypto's.

Voornamelijk omdat ik merk dat ik wat betreft het plaatsen van crypto's momenteel geheel fantasieloos ben.

Mocht ik dus weer eens eentje oplossen, dan staat het een ieder vrij een nieuwe te plaatsen.

Sheplays schreef:
@[Roel] en corn1holio1

Ach, hoe meer zielen op dit topic hoe meer vreugd. Een beetje tempo kan gaan kwaad.

Dus die van corn1holio1 staat nog:

Toen Jantje thuiskwam met zen hanekam, werd hij knettergek van al het werk dat hij moest doen.

Band + album

John Lydon - Psycho's Path ?

LZA
Daft Punk - Homework

Sheplays
Spijtoptant schreef:
Yep.

Maar gezien de laatste weken in dit topic begint het nogal een onderonsje te worden. Zelf vind ik het wel leuk als er af en toe een beurtje 'gepikt' wordt door iemand die zelf misschien niet zo goed is in het oplossen, maar wel wat fantasie over heeft voor het plaatsen van crypto's.

Voornamelijk omdat ik merk dat ik wat betreft het plaatsen van crypto's momenteel geheel fantasieloos ben.

Mocht ik dus weer eens eentje oplossen, dan staat het een ieder vrij een nieuwe te plaatsen.

Maakt mij niets uit maar er was vroeg een user, Luisteraart genaamd, die brulde "ANARCHIE!!!!" als ik het eens tussendoor deed, begrijp je...

luisteraart schreef:
Eigenlijk ben ik van het conservatieve ( ) MovieMeter gewend dat een crypto wordt geplaatst door degene die de voorgaande oplost. Dat kan soms even duren, niets mis mee, *vind ik*.

luisteraart schreef:
't Is hier wel anarchie of niet.
Iedereen plaatst maar kraak en lukraak zijn/haar crypto's.

Sheplays
Dus die van corn1holio1 staat nog:

Band + album[/quote]

een zen hanekam?

Spijtoptant
Spijtoptant schreef:

Maakt mij niets uit maar er was vroeg een user, Luisteraart genaamd, die brulde "ANARCHIE!!!!" als ik het eens tussendoor deed, begrijp je...

Sheplays schreef:

Ik maak gebruik van de optie 'spijt'.

Sheplays

LZA schreef:
Daft Punk - Homework

Perfect !!

Sheplays schreef:
een zen hanekam?

Hehe, een beetje dialect tussen Belgen en Nederlanders komt niet altijd goed... Ik bedoel gewoon met zIJn hanekam

LZA
Als iemand er één wil verzinnen, ga gerust je gang hoor, mijn hersenactiviteit is wat aan de lage kant op het moment

Ik heb er nog wel eentje;

PAS OP!...voordat je brandt aan dat zoutje

band + album

(Oplossing mag wel ff tot morgen wachten, want ik ga mijn mandje opzoeken)

Sheplays
Hot Chip - The Warning?

Sheplays
Broertjes dansen naar de pijpen van de premier van de onderwereld

Band & Album

[Roel]
kzou het nie weten, ik vind ze meestal te vergezocht voor mijn kleine hersentjes

Sheplays
Jammer, maar wat jij vergezocht noemt, noem ik een cryptogram.
Er zijn al genoeg topics op MuMe waarbij je niet hoeft na te denken!

[Roel]
soms heb ik em ook maar bij deze kan ik niets bedenken

Sheplays
Gewoon een ander woord zoeken voor broertjes (de band). Meestal is dat in het Engels maar het kan ook een andere taal zijn. Het kunnen natuurlijk ook echte broertjes zijn, zoals the Everly Brothers.

De premier van de onderwereld (de titel) kun je vinden op internet, even in het Engels vertalen en kijken wat er uitrolt.

[Roel]
als ik dat doe kom ik uit bij een artikel over john travolta

Sheplays
hehe Prime Minister of the Underworld, [Roel] en dat Googlen

The Fratelli's - Costello Music?

[Roel]
aan frank costello zat ik al

Sheplays
Lebowski heeft 'm

Jammer [Roel], maar ik hoop dat je het toch leuk genoeg vindt om mee te blijven doen!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:12 uur

geplaatst: vandaag om 21:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.