Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2008, 17:21 uur
En ineens de volgende:
Toen Jantje thuiskwam met zen hanekam, werd hij knettergek van al het werk dat hij moest doen.
Band + album
Toen Jantje thuiskwam met zen hanekam, werd hij knettergek van al het werk dat hij moest doen.
Band + album
0
Sheplays
geplaatst: 7 februari 2008, 17:26 uur
@[Roel] en corn1holio1
Leuk dat jullie meedoen maar Divart is aan zet!
Leuk dat jullie meedoen maar Divart is aan zet!

0
Spijtoptant
geplaatst: 7 februari 2008, 18:35 uur
Yep.
Maar gezien de laatste weken in dit topic begint het nogal een onderonsje te worden. Zelf vind ik het wel leuk als er af en toe een beurtje 'gepikt' wordt door iemand die zelf misschien niet zo goed is in het oplossen, maar wel wat fantasie over heeft voor het plaatsen van crypto's.
Voornamelijk omdat ik merk dat ik wat betreft het plaatsen van crypto's momenteel geheel fantasieloos ben.
Mocht ik dus weer eens eentje oplossen, dan staat het een ieder vrij een nieuwe te plaatsen.
0
geplaatst: 7 februari 2008, 19:20 uur
Ach, hoe meer zielen op dit topic hoe meer vreugd. Een beetje tempo kan gaan kwaad.

Dus die van corn1holio1 staat nog:
Band + album
0
Sheplays
geplaatst: 7 februari 2008, 20:01 uur
Spijtoptant schreef:
Yep.
Maar gezien de laatste weken in dit topic begint het nogal een onderonsje te worden. Zelf vind ik het wel leuk als er af en toe een beurtje 'gepikt' wordt door iemand die zelf misschien niet zo goed is in het oplossen, maar wel wat fantasie over heeft voor het plaatsen van crypto's.
Voornamelijk omdat ik merk dat ik wat betreft het plaatsen van crypto's momenteel geheel fantasieloos ben.
Mocht ik dus weer eens eentje oplossen, dan staat het een ieder vrij een nieuwe te plaatsen.
Yep.
Maakt mij niets uit maar er was vroeg een user, Luisteraart genaamd, die brulde "ANARCHIE!!!!" als ik het eens tussendoor deed, begrijp je...

luisteraart schreef:
Eigenlijk ben ik van het conservatieve (
) MovieMeter gewend dat een crypto wordt geplaatst door degene die de voorgaande oplost. Dat kan soms even duren, niets mis mee, *vind ik*.
Eigenlijk ben ik van het conservatieve (
) MovieMeter gewend dat een crypto wordt geplaatst door degene die de voorgaande oplost. Dat kan soms even duren, niets mis mee, *vind ik*.luisteraart schreef:
't Is hier wel anarchie of niet.
Iedereen plaatst maar kraak en lukraak zijn/haar crypto's.
't Is hier wel anarchie of niet.
Iedereen plaatst maar kraak en lukraak zijn/haar crypto's.

0
Sheplays
geplaatst: 7 februari 2008, 20:06 uur
Dus die van corn1holio1 staat nog:
Band + album[/quote]
een zen hanekam?
Band + album[/quote]
een zen hanekam?

0
Spijtoptant
geplaatst: 7 februari 2008, 20:11 uur
Spijtoptant schreef:
Maakt mij niets uit maar er was vroeg een user, Luisteraart genaamd, die brulde "ANARCHIE!!!!" als ik het eens tussendoor deed, begrijp je...

Sheplays schreef:

Ik maak gebruik van de optie 'spijt'.

0
geplaatst: 8 februari 2008, 14:07 uur
LZA schreef:
Daft Punk - Homework
Daft Punk - Homework
Perfect !!
Sheplays schreef:
een zen hanekam?
een zen hanekam?
Hehe, een beetje dialect tussen Belgen en Nederlanders komt niet altijd goed... Ik bedoel gewoon met zIJn hanekam
0
geplaatst: 8 februari 2008, 20:05 uur
Als iemand er één wil verzinnen, ga gerust je gang hoor, mijn hersenactiviteit is wat aan de lage kant op het moment 

0
geplaatst: 9 februari 2008, 01:33 uur
Ik heb er nog wel eentje;
PAS OP!...voordat je brandt aan dat zoutje
band + album
(Oplossing mag wel ff tot morgen wachten, want ik ga mijn mandje opzoeken)
PAS OP!...voordat je brandt aan dat zoutje
band + album
(Oplossing mag wel ff tot morgen wachten, want ik ga mijn mandje opzoeken)
0
Sheplays
geplaatst: 9 februari 2008, 21:01 uur
Broertjes dansen naar de pijpen van de premier van de onderwereld
Band & Album
Band & Album
0
[Roel]
geplaatst: 9 februari 2008, 21:04 uur
kzou het nie weten, ik vind ze meestal te vergezocht voor mijn kleine hersentjes 

0
Sheplays
geplaatst: 9 februari 2008, 21:09 uur
Jammer, maar wat jij vergezocht noemt, noem ik een cryptogram.
Er zijn al genoeg topics op MuMe waarbij je niet hoeft na te denken!
Er zijn al genoeg topics op MuMe waarbij je niet hoeft na te denken!

0
[Roel]
geplaatst: 9 februari 2008, 21:12 uur
soms heb ik em ook maar bij deze kan ik niets bedenken 

0
Sheplays
geplaatst: 9 februari 2008, 21:17 uur
Gewoon een ander woord zoeken voor broertjes (de band). Meestal is dat in het Engels maar het kan ook een andere taal zijn. Het kunnen natuurlijk ook echte broertjes zijn, zoals the Everly Brothers.
De premier van de onderwereld (de titel) kun je vinden op internet, even in het Engels vertalen en kijken wat er uitrolt.
De premier van de onderwereld (de titel) kun je vinden op internet, even in het Engels vertalen en kijken wat er uitrolt.

0
[Roel]
geplaatst: 9 februari 2008, 21:28 uur
als ik dat doe kom ik uit bij een artikel over john travolta 

0
Sheplays
geplaatst: 9 februari 2008, 21:31 uur
hehe Prime Minister of the Underworld, [Roel] en dat Googlen 

0
Sheplays
geplaatst: 9 februari 2008, 21:39 uur
Lebowski heeft 'm 
Jammer [Roel], maar ik hoop dat je het toch leuk genoeg vindt om mee te blijven doen!

Jammer [Roel], maar ik hoop dat je het toch leuk genoeg vindt om mee te blijven doen!
* denotes required fields.