Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 29 februari 2008, 17:04 uur
Die eeuwige vrijgezel is een dame, verrassend of niet.
(Ik denk ook dat je haar kent...)
(Ik denk ook dat je haar kent...)
0
geplaatst: 29 februari 2008, 17:10 uur
Nope.
(Al zullen we die ws. ook nooit een trouwjaponnetje zien uitzoeken.)
(Al zullen we die ws. ook nooit een trouwjaponnetje zien uitzoeken.)
0
[Roel]
geplaatst: 2 maart 2008, 19:19 uur
ok ik lanceer een nieuwe
in 100.000 pascalekes onder veel diwaterstofoxide is god een pintje aan et drinken
band en album
in 100.000 pascalekes onder veel diwaterstofoxide is god een pintje aan et drinken
band en album
0
[Roel]
geplaatst: 2 maart 2008, 20:59 uur
de mijne zijn zo te zien te makkelijk voor profs zoals jullie 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 19:26 uur
Begint inderdaad wel een beetje zielig voor je te worden 
Nog even kort de spelregels. Je mag een nieuwe crypto plaatsen als je de vorige hebt opgelost. Als je daar geen zin in hebt of geen tijd voor hebt dan kan je hem openlaten voor een liefhebber die dat wel heeft.

Nog even kort de spelregels. Je mag een nieuwe crypto plaatsen als je de vorige hebt opgelost. Als je daar geen zin in hebt of geen tijd voor hebt dan kan je hem openlaten voor een liefhebber die dat wel heeft.

0
Spijtoptant
geplaatst: 3 maart 2008, 19:43 uur
Misschien handig om een 24-uurs of 48-uurs regel te hanteren. Als de oplosser van de vorige binnen die tijd geen nieuwe heeft geplaatst, dan staat het vrij zelf een crypto te plaatsen.
Nu loopt het wel weer, maar er zijn ook andere tijden geweest, dat het niet opschoot.
Nu loopt het wel weer, maar er zijn ook andere tijden geweest, dat het niet opschoot.
0
geplaatst: 3 maart 2008, 19:49 uur
En natuurlijk is het ook wel handig om als je een oplossing neerzet je ook af en toe (binnen een redelijke tijd van 24 uur) eens kijkt of je het misschien wel goed hebt.
0
geplaatst: 4 maart 2008, 22:02 uur
Arrie schreef:
Toch nog even reageren...
Ikon - Flowers For The Gathering?
(quote)
Toch nog even reageren...
Ikon - Flowers For The Gathering?
Nee, die bedoel ik niet

0
geplaatst: 5 maart 2008, 17:18 uur
* denotes required fields.