Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2008, 20:44 uur
Als hij goed is is dit de nieuwe:
Zouden wantrouwen en gezondheid dan geen toegang geven tot deze Stad van de Eeuwige Lente?

Zouden wantrouwen en gezondheid dan geen toegang geven tot deze Stad van de Eeuwige Lente?

0
geplaatst: 29 maart 2008, 20:50 uur
En als hij goed is geef ik mijn beurt dus door aan reptile, maar dat begrepen jullie vast al 

0
geplaatst: 29 maart 2008, 21:02 uur
Jij zou geen nieuwe doen dus iedereen was vrij om hem te doen toch? 

0
geplaatst: 29 maart 2008, 21:03 uur
haha ja ik had me eigenlijk een beetje bedacht (en dus mn bericht ge-edit
), had nu wel wat tijd en zin maar jij mag hem doen hoor 
), had nu wel wat tijd en zin maar jij mag hem doen hoor 
0
geplaatst: 29 maart 2008, 21:08 uur
Nee joh, maakt niet uit, doen de jouwe gewoon (als de mijne nog bevestigd wordt
)
)
0
Spijtoptant
geplaatst: 29 maart 2008, 21:17 uur
reptile71 schreef:
Faith & Disease - Passport to Kunming
0
geplaatst: 29 maart 2008, 22:20 uur
Gediskwalificeerd i.v.m. te snel het goede antwoord raden.
Een blik in mijn rotatielijst en evt. een google op Stad van de Eeuwige Lente of dat gewoon weten was natuurlijk al voldoende om het te raden... En ik vond hem nog zo leuk gevonden... Stelletje freaks hier zijn ook zo verdomde goed in dit spel!
En nu als de donder allemaal dat album luisteren!
(wel 's avonds liggend op de bank in een huiskamer vol met kaarsen, want overdag pakt hij niet zo.
)
Een blik in mijn rotatielijst en evt. een google op Stad van de Eeuwige Lente of dat gewoon weten was natuurlijk al voldoende om het te raden... En ik vond hem nog zo leuk gevonden... Stelletje freaks hier zijn ook zo verdomde goed in dit spel!En nu als de donder allemaal dat album luisteren!
(wel 's avonds liggend op de bank in een huiskamer vol met kaarsen, want overdag pakt hij niet zo.
)
0
Spijtoptant
geplaatst: 29 maart 2008, 22:29 uur
Ik geef toe: na vruchteloos hier zoeken op dingen met 'spring' vielen me de hoofdletters in je omschrijving op, en dacht ik dat het wel eens een bekendere uitdrukking kon zijn die gegoogled kon worden.
En de rest was inderdaad kinderspel.
Doe er nog maar eentje, ik ben zelf niet erg creatief momenteel, of zullen we even op Bertus wachten ?
En de rest was inderdaad kinderspel.
Doe er nog maar eentje, ik ben zelf niet erg creatief momenteel, of zullen we even op Bertus wachten ?
0
geplaatst: 29 maart 2008, 23:06 uur
Ja laten we maar even wachten. Het antwoord van Lin is nog niet eens officieel goedgekeurd...
0
geplaatst: 31 maart 2008, 13:36 uur
Ik ben voor Lin geweest en spijtoptant raadde die van mij dus hij mag en als hij niet wil mag denk ik wie zin heeft er een te verzinnen.
0
Spijtoptant
geplaatst: 31 maart 2008, 17:52 uur
Hij kan niet luisteren, maar lenig is ie wel
Band & Album
Band & Album
0
geplaatst: 31 maart 2008, 18:00 uur
Doveman - The Acrobat (2005)
aan iemand anders om een nieuwe te verzinnen
0
geplaatst: 31 maart 2008, 18:52 uur
ikkuh010 schreef:
Sisyphos had er knap last van, als is het maar muziek
band & album
0
geplaatst: 31 maart 2008, 21:09 uur
0
geplaatst: 31 maart 2008, 21:25 uur
Misschien wat voor 'jouw tijd', maar afgaande op jouw top10 en stemgedrag ligt de oplossing van deze crypto wellicht een beetje in jouw straatje, Metalfist.
(beschouw dit maar als een verkapte tip, mensen)
(beschouw dit maar als een verkapte tip, mensen)
* denotes required fields.