Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2006, 09:35 uur
Nee niet correct.
Ik zie nu dat het album nog niet op MuMe staat. sterker nog geen 1 album van deze, toch wel bekende, act.
cryptische tip. Centrum van Amsterdam
Ik zie nu dat het album nog niet op MuMe staat. sterker nog geen 1 album van deze, toch wel bekende, act.
cryptische tip. Centrum van Amsterdam
0
geplaatst: 10 januari 2006, 11:57 uur
Nou ben blij dat dutch2 m niet in twee seconden had maar dit duurt wel erg lang. Dat kerkje levert dan in ieder geval de juiste richting op voor de albumtitel hoewel t m nog niet helemaal is (doe een andere taal nog ff) . T centrum wijst meer op de naam van de act. Als dit niet helpt, hoor ik t wel.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 19:17 uur
detroit based techno house act
2 grote hits gehad in Nederland welke beide niet op dit album staan
2 grote hits gehad in Nederland welke beide niet op dit album staan
0
Toine Rorije
geplaatst: 11 januari 2006, 22:51 uur
je mag er trouwens wel nog een goed vehaal bij houden. want zonder de tips was ik er nooit op gekomen. Zelfs nu ik het al weet nog niet 

0
geplaatst: 11 januari 2006, 23:33 uur
Tja wat ver gezocht maar dutch2 had t ieder keer in 3 tellen dus dacht...kzal m hebben
..
Voormalig Kerkje is paradiso (paradise voor muziek liefhebbers) en waar staat dat ding...binnenstad A'dam (inner city) Tot zover mijn gedachtenkronkels....
..Voormalig Kerkje is paradiso (paradise voor muziek liefhebbers) en waar staat dat ding...binnenstad A'dam (inner city) Tot zover mijn gedachtenkronkels....
0
Toine Rorije
geplaatst: 16 januari 2006, 12:45 uur
lebowski schreef:
Toine?
Toine?
hier dan;
En hij is nog goed te doen ook

'Ik heb 'm al aan, terwijl ik nog slaap'
0
Toine Rorije
geplaatst: 19 januari 2006, 00:11 uur
Goed, een vage dan.
Amerikaanse band. 'Rock'. Vier reguliere albums.
Amerikaanse band. 'Rock'. Vier reguliere albums.
0
Toine Rorije
geplaatst: 24 januari 2006, 20:56 uur
Het is is iets met een kledingstuk. Meer kan ik er even niet van maken.
0
dutch2
geplaatst: 25 januari 2006, 00:45 uur
Aha, dan is het in ieder geval My Morning Jacket. En dan gok ik op het album Z, omdat dat een soortement slaapgeluid is.
0
Toine Rorije
geplaatst: 25 januari 2006, 11:08 uur
Goed!
Ik vond m zelf best leuk trouwens (er zat ook nog ergens een link tussen het slapen en de ochtend), maar blijkbaar dan toch te moeilijk. In ieder geval, jij mag.
Ik vond m zelf best leuk trouwens (er zat ook nog ergens een link tussen het slapen en de ochtend), maar blijkbaar dan toch te moeilijk. In ieder geval, jij mag.

0
dutch2
geplaatst: 25 januari 2006, 12:03 uur
Toine Rorije schreef:
Goed!
Goed!

Leuke crypto, Toine. En zeker niet te moeilijk. Ik zat zelf de hele tijd te denken aan pyama's of daysuits of zoiets, maar plotseling viel het kwartje.Straks komt een nieuwe.
0
dutch2
geplaatst: 25 januari 2006, 12:30 uur
Hier is de nieuwe:
De juiste snit voor op de camping?
De juiste snit voor op de camping?
0
geplaatst: 25 januari 2006, 14:26 uur

Ben hier geen ster in maar ik heb wat geprobeerd:
Dubbele Doorgangen
0
dutch2