Muziek / Muziekgames / Crypto
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2009, 13:57 uur
ShakmUWontBreakm schreef:
Quiet Village - Silent Movie?
Quiet Village - Silent Movie?
GrafGantz schreef:
En hij is zo makkelijk...
En hij is zo makkelijk...
Dit keer had ik dus wel gelijk

0
geplaatst: 11 december 2009, 17:40 uur
En wat wil je daarmee zeggen?! Omdat ik hem geraden heb?! Het wordt hier wel steeds gezelliger, zeg. En dat met de kerst binnen enkele weken
.Nieuwe 'makkelijke' opgave dan maar;
Vluchtig speelgoed
Artiest + album
0
geplaatst: 12 december 2009, 12:06 uur
En wat wil je daarmee zeggen?! Omdat ik hem geraden heb?! Het wordt hier wel steeds gezelliger, zeg. En dat met de kerst binnen enkele weken
.
(quote)
. Neuh.... als je in het zoekvenster "quiet" typt is een van de treffers al Quiet Village dus hij leek me gewoon niet zo heel erg lastig te vinden.
0
geplaatst: 12 december 2009, 13:18 uur
GrafGantz schreef:
Neuh.... als je in het zoekvenster "quiet" typt is een van de treffers al Quiet Village dus hij leek me gewoon niet zo heel erg lastig te vinden.
(quote)
Neuh.... als je in het zoekvenster "quiet" typt is een van de treffers al Quiet Village dus hij leek me gewoon niet zo heel erg lastig te vinden.
Weet ik. Ik maakte ook maar een geintje.
vin13 schreef:
Aerosmith - Toys in the attic
Aerosmith - Toys in the attic

0
geplaatst: 13 december 2009, 21:50 uur
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij heb ik toch echt om een artiest (eentje die onder verschillende namen met zes reguliere albums hier op MM staat) gevraagd, daar waar zowel Aerosmith als de Lime Spiders bands volgens mij bands zijn, dus

lebowski schreef:
Lime Spiders - Volatile?
Lime Spiders - Volatile?

0
geplaatst: 13 december 2009, 23:51 uur
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij heb ik toch echt om een artiest (eentje die onder verschillende namen met zes reguliere albums hier op MM staat) gevraagd
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij heb ik toch echt om een artiest (eentje die onder verschillende namen met zes reguliere albums hier op MM staat) gevraagd
Je hebt helemaal gelijk, wat ont-zet-tend dom zeg van ons

0
geplaatst: 14 december 2009, 09:23 uur
0
geplaatst: 14 december 2009, 10:25 uur
Merci, amice. Zal ik pro forma het verlossende woord van Shakmetc. maar even afwachten?
0
geplaatst: 14 december 2009, 19:09 uur
Verdomd, jij bent snel! Ik verwijderde 'm net omdat ik zag dat praktisch dezelfde crypto al eens geweest was. Maar goed is goed - d.w.z.., ik zocht het self-titled album uit '99 - dus wat mij betreft mag je een nieuwe neerzetten.
0
geplaatst: 14 december 2009, 19:11 uur

Weet ik er ook eens een... verwijdert ie hem

Ik ga eens denken over een nieuwe!
0
geplaatst: 16 december 2009, 13:16 uur
Rijke man die telkens van kleur verandert verslaat iedereen
Artiest + album
Artiest + album
0
sxesven
geplaatst: 16 december 2009, 14:08 uur
Ik weet 'm wel maar kan geen nieuwe verzinnen, dus ik laat 't maar zitten. 
Waarvan akte.

Waarvan akte.

0
geplaatst: 16 december 2009, 14:13 uur
Ik vind het dan ook niet zo'n goede crypto, maar ik weet ook nooit wat te verzinnen, en ik wou het toch eens proberen. Je kan hem ook raden, en de beurt geven aan iemand anders.
0
geplaatst: 23 december 2009, 09:37 uur
corn1holio1 schreef:
Die van Arrie mag anders eerst nog opgelost worden...
Die van Arrie mag anders eerst nog opgelost worden...
Zelf lijkt ie daar minder van overtuigd.
Ik ben weg tot 2010, dus jullie kunnen er sowieso even op kauwen. Een tip : geen van de 4 releases van dit clubje heeft meer dan 10 stemmen kunnen vergaren op mume.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 10:12 uur
dix schreef:
(quote)
Nou, bij deze dan, de mijne mag eerst nog opgelost worden.
0
wijsneus
geplaatst: 15 januari 2010, 09:22 uur
Dus maar verder met die van Dix lijkt me, maar die is ook al 3 weken oud !
* denotes required fields.